تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر نیرو: متوسط پوشش شبکه فاضلاب در کشور 33 است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر نیرو: متوسط پوشش شبکه فاضلاب در کشور 33 است شهرکرد - ایرنا - وزیر نیرو اعلام کرد: متوسط پوشش شبکه فاضلاب در کشور حدود 33 درصد است.


ˈحمید چیت چیانˈ روز چهارشنبه در جریان سفر رییس جمهوری به چهارمحال وبختیاری در بازدید از طرح های آب و فاضلاب شهرستان لردگان گفت: استان چهارمحال وبختیاری با پوشش بالای 50 درصدی شبکه فاضلاب، از استان های پیشتاز کشور در این زمینه است.
وی گفت: تعدادی از استان های کشور مانند چهارمحال و بختیاری مشکل کمبود آب ندارند اما باید با اجرای طرح های توسعه شبکه فاضلاب از آلودگی منابع آب این استان ها جلوگیری کرد.
وزیر نیرو همچنین در بازدید از شبکه فاضلاب لردگان اظهار کرد: روند اجرای این طرح با 37 درصد پیشرفت فیزیکی ، مطلوب است.
چیت چیان گفت: تاکنون برای اجرای این طرح 50 میلیارد ریال هزینه شده و 200 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیاز دارد که تلاش می شود در هیات دولت این اعتبار به تصویب برسد و در نهایت در سال 94 این طرح تکمیل شود.
بازدید از طرح های مهم آبی استان مانند سد سورک، سد خرسان 3 و چغاخور از برنامه های وزیر نیرو در سفر هیات دولت به چهارمحال وبختیاری است.
رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در قالب ششمین سفر استانی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.
/558/ 684



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن