تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820505037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با صادر کنندگان پروانه ساخت در زمین های کشاورزی برخورد کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم نور و محمود آباد با صادر کنندگان پروانه ساخت در زمین های کشاورزی برخورد کنید ساری-ایرنا-نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از آنچه به عنوان تخریب ساختمان های مسکونی و سازهایی که در زمین های کشاورزی در قالب تغییر غیر قانونی کاربری صورت می گیرد ،انتقاد کرد و گفت: تغییر کاربری غیر قانونی با کسانی است که برای تغییر کاربری غیر اصولی پروانه صادر کردند.


ˈ عبدالوحید فیاضی ˈ روز چهارشنبه در بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی و در محل غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی به ایرنا گفت: تغییر کاربری غیر قانونی با کسانی است که تغیر کاربری دادند و باید با اشد مجازات با آنان برخورد کنند نه با آقایی که مالک است و خانه ساخت.
وی با بیان اینکه مالک چه می داند که این ملک چه جوری پروانه دارد، اظهار داشت: پروانه را اگر بخشدار، شهردار و فرماندار و یا سازمان همیاری داده است ، انها باید شناسایی مجازات شوند، چرا خانه و کشانانه مردم را تخریب می کنید.
وی از اجرای قوانین قلع و قمع ساختمانی های دارای پروانه تغییر کاربری غیر قانونی به عنوان قوانین بزن و بگیر یاد کرد و گفت: کشاورزی با اجرای این قانون توسعه پیدا نمی کند.
فیاضی تصریح کرد: اینکه اکنون حکم تخریب ساختمان های مردم و مالک در حال انجام است ،شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.
نماینده مردم نور و محمود آباد و عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی و کارگزاران آن باید هوشیار باشند و اجازه ندهند کشاورز به جایی برسد که مجبور باشد برای زندگی کردن و نفس کشیدن زمین فروشی کند، کشاورز باید محصول فروشی کند.
وی ادامه داد : کشاورزان مازندران برای زندگی کردن و نفس کشیدن مجبور هستند زمین بفروشند و برای اینکه امروز زمین در مازندران ارزش دارد و محصول آن ارزش ندارد.
بر اساس آمار شورای حفظ بیت المال مازندران، حدود سه هزار پرونده تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی در استان وجود دارد که بیشتر این پرونده ها حکم تخریب و قلع و قمع سازها را دارند.
استانداری مازندران با تشکیل ستاد تغییر کاربری غیر اصولی با مدیریت فرمانداران احکام صادره این ستاد تخریب اجرایی می شود. ک/3
2585



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن