تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820521286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال برزيلي ها از حضور صادرکنندگان ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۲۱ب.ظ)
استقبال برزيلي ها از حضور صادرکنندگان ايراني آذرماه سال جاري، همايش بين المللي بررسي سرمايه گذاري مشترک ايران و برزيل در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد فخرالدين عامريان دبير برگزاري همايش فوق، با اعلام اين خبر گفت: پيرو فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي از يک سو و وجود ظرفيت هاي بسيار بالا در کشور برزيل بعنوان يک کشور توسعه يافته از سوي ديگر، اين همايش ظرفيتهاي دو کشور را براي جهش سرمايه گذاري بررسي خواهد کرد.
به گفته وي، در اين همايش علاوه بر تجار و سرمايه گذاران ايران و برزيل، مسئولان دولتي نيز حضور خواهند داشت تا در حد امکان، مشکلات را براي تسريع در سرمايه گذاري برطرف کنند.
عامريان تصريح کرد: رويکرد دولت براي تقويت توليـد صادرات محور جدي است و با توجه به بازار بزرگ برزيل، اين همايش مي تواند ظرفيت خوبي براي رشد صادرات به برزيل باشد.
بزرگترين صادرکننده فرش کشور افزود: در سند چشم انداز 1404 به منظور دستيابي به جايگاه اول اقتصادي در سطح منطقه، بر رشد پرشتاب و مستمر اقتصادي همراه با تعامل فعال اقتصاد ملي با اقتصاد بين المللي از طريق توسعه صادرات غيرنفتي و هم افزايي و گسترش فعاليت هاي اقتصادي داراي مزيت نسبي تاکيد شده است و کشور برزيل با توجه به جايگاه بسيار مناسب اقتصادي در جهان، مي تواند از بازارهاي بسيار مناسب صادرکنندگان ايراني باشد.
دبير همايش بررسي سرمايه گذاري مشترک ايران و برزيل خاطرنشان کرد: بررسي راهکارهاي تسهيل مقررات و گسترش مشوق‌هاي لازم، گسترش خدمات تجارت خارجي، تشويق سرمايه گذاري خارجي براي صادرات، شکل‌دهي بازارهاي جديد، و تنوع بخشي پيوند‌هاي اقتصادي و شناسايي و بکارگيري ظرفيت‌هاي علمي، فني و اقتصادي براي افزايش صادرات غير نفتي از ديگر اهداف اين همايش است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن