تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804271482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثروتمندترین پزشک دنیا را بشناسيد + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: ثروتمندترین پزشک دنیا را بشناسيد + عکس
پاتریک سون شیونگ در جولای سال ۱۹۵۲ در آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او یک جراح، پژوهشگر پزشکی، تاجر و استاد دانشگاه کالیفرنیا است که در ضمن در کارهای بشردوستانه هم مشارکت دارد.
پاتریک سون شیونگ در جولای سال ۱۹۵۲ در آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او یک جراح، پژوهشگر پزشکی، تاجر و استاد دانشگاه کالیفرنیا است که در ضمن در کارهای بشردوستانه هم مشارکت دارد.
 پاتریک سون شیونگ در جولای سال ۱۹۵۲ در آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او یک جراح، پژوهشگر پزشکی، تاجر و استاد دانشگاه کالیفرنیا است که در ضمن در کارهای بشردوستانه هم مشارکت دارد.

 



شیونگ در حال حاضر رئیس هیئت مدیره بنیاد خانواده چان سون شیونگ و نیز رئیس پژوهشگاه پزشکی پیشرفته و حتی یکی از مالکین جزء باشگاه لوس آنجلس لیکرز است. فوربس او را ثروتمندترین آمریکایی‌ای شاغل در رشته‌های پزشکی و نیز ثروتمندترین مرد لس آنجلس می‌داند. ثروت او حدود ۱۰٫۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. او در پورت الیزابت در آفریقای جنوبی به دنیا آمد. پدر و مادرش در جریان جنگ جهانی دوم مهاجرت کرده بودند. او در ۲۳ سالگی از دانشگاه ویتواترسرند فارغ التحصیل شد. او بعدا به آمریکا مهاجرت کرد و در دانشگاه کالیفرنیا متخصص جراجی شد و بورد تخصصی گرفت. در سال ۱۹۹۳؛ او نخستین پیوند سلو‌ل‌های جزیره‌ای را در انسان انجام داد و برای نخستین بار سلول‌های جزیره‌ای را خوک به انسان منتقل کرد.

او نخستین جراحی در آمریکا بود که برای درمان سرطان متاستاتیک پستان، از پروتئین‌های نانو استفاده کرد و با این کار میزان پاسخدهی بیماران را به درمان دو باربر کرد. سون شیونگ یک محقق تمام عیار است و ۵۰ پتنت در زمینه‌های دارویی و درمانی در آمریکا ثبت کرده است و بیشتر از ۱۰۰ مقاله علمی معتبر نوشته است. او تا به حال دو شرکت دارویی با ارزش چندمیلیاردی تأسیس و سپس فروخته است. شرکت اول APP بود که عمده کارش در زمینه تولید داروی هپارین بود. شرکت دوم هم داروی شیمی‌درمانی مشهور Abraxane را تولید می‌کرد. سون شیونگ بین سال‌های ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۱ در دانشکده پزشکی UCLA بود، اما در سال ۱۹۹۱، برای تأسیس یک شرکت زیست فناوری در زمینه دیابت و سرطان UCLA را ترک کرد.

در سال ۲۰۰۹ او با سمت استاد میکروبیولوژی، ایمنی‌‌شناسی، ژنتیک مولکولی و مهندسی زیستی به UCLA برگشت. در سال ۲۰۰۷، شیونگ شرکت NantHealth را تأسیس کرد. در اکتبر سال ۲۰۱۲ یکی از ثمرات این شرکت اعلام شد: سیستم ابرکامپیوتری این شرکت می‌توانست اطلاعات ژنتیکی یکی نمونه سرطانی را تنها در ۴۷ ثانیه بخواند و اطلاعات را ظرف ۱۸ ثانیه انتقال دهد. ایشان در سپتامبر سال ۲۰۱۱ شرکت NantWorks را تأسیس کردند که هدفش استفاده از فناوری‌هایی مثل نیمه‌هادی‌ها، ابرکامپیوترها، شبکه‌های ایمن پیشرفته و هوش مصنوعی در پزشکی بود.

هدف از تأسیس این دو شرکت این بود که زیر ساخت‌ها و فناوری‌های دیجیتال برای اشتراک اطلاعات ژنتیکی بین مراکز تحقیقاتی فراهم شود. در ژانویه سال ۲۰۱۳، شیونگ یک شرکت دیگر به نام NantOmics را تأسیس کرد که این یکی در زمینه تولید داروهای سرطان بر پایه مهارکننده‌های کیناز فعالیت می‌کرد. در اکتبر سال ۲۰۱۰، شیونگ ۴٫۵ درصد سهام باشگاه لوس آنجلس لیکرز را با خرید سهام‌های میجک جانسون به چنگ آورد.

شیونگ و همسرش یک بنیاد خیره به نام بنیاد خیریه چان سون شیونگ تأسیس کرده‌اند.در تازه‌ترین خبر، سون شیونگ اعلام کرده است که شرکت NantHealth ماشین‌های پیشرفته تعیین توالی یا سکانس DNA خریده است که به این شرکت اجازه می‌دهد ژنوم هر انسان را تنها با هزینه هزار دلار بررسی کنند. به این ترتیب این شرکت می‌تواند به ۲۲ هزار بیمار که هر سال در بیمارستان‌های چند ایالت بزرگ آمریکا مبتلا به سرطان تشخیص داده می‌شوند، خدمات ارائه کند.

منبع:بهار



چهارشنبه, 15 مرداد 1393 ساعت 11:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن