تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820814071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از فرهنگ، توسعه و افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تاکید استاندار فارس بر لزوم پیشتازی شیراز در عرصه فرهنگ کشور ؛ حمایت از فرهنگ، توسعه و افزایش می یابد خبرگزاری پانا: احمدی گفت : دولت از چنین حرکت ها و اقداماتی که به دنبال پیشبرد تعقل، تفکر و علم و دانش و فرهنگ در کشور است حمایت همه جانبه خواهد کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ مرداد ساعت 11:52



به گزارش خبرگزاری پانا ، دكتر سید محمد احمدی در مراسم  افتتاح شهر کتاب ، شعبه  شیراز ، با بیان اینکه امروز کتابخوانی در کشور مهجور است، اهار داشت: به دلیلی وابستگی نسل امروز به كامپیوتر، کتابخوانی در حال حاضر مهجور مانده است و در کوله پشتی هایی خود که لپ تاپ ها جا خوش كرده اند جایی برای كتاب باقی نمانده است.
استاندار فارس ادامه داد : در چنین شرایطی که کمتر کسی به فکر کتاب و کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی است، راه اندازی چنین مراکز و مکان هایی قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید حمایت از فرهنگ، توسعه و افزایش خواهد یافت، تصریح كرد: مبنای دولت تدبیر و امید، تعقل و تفکر است بنا بر این حمایت از چنین مراکز فرهنگی لازم و ضروری می باشد.
دكتر احمدی افزود :  دولت از چنین حرکت ها و اقداماتی که به دنبال پیشبرد تعقل، تفکر و علم و دانش و فرهنگ در کشور است حمایت همه جانبه خواهد کرد.
به گزاشر پانا شهر کتاب شیراز ذر یک هزار و 400 متر زمین و هزار متر زیربنا راه اندازی شده و دارای بخشهای مخلفی همچون بخش کتاب، فیلم، موسیقی، نوشت افزار ، کودک و نوجوان، صنایع دستی، کافه مطبوعات و... است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن