تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804408691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوشریف: توانایی تقویت بسیاری از موشک‌ها را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در برنامه گفتگوی ویژه خبری مطرح شد
ابوشریف: توانایی تقویت بسیاری از موشک‌ها را داریم
"علل ناکامی رژیم صهیونیستی در 30 روز گذشته" با حضور هادی محمدی کارشناس ارشد غرب آسیا و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورد بحث و واکاوی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "علل ناکامی رژیم صهیونیستی در 30 روز گذشته" با حضور هادی محمدی کارشناس ارشد غرب آسیا و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورد بحث و واکاوی قرار گرفت.
 
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه مهمترین دستاورد مقاومت و مردم غزه در 30 روز گذشته چیست، با تاکید بر اینکه مقاومت، پیروز صحنه نبرد 30 روزه با رژیم صهیونیستی بود و ارتش مجهز اسرائیل در مدت30روز نتوانست کاری از پیش ببرد به گونه‌ای که اراده و عزم مردم غزه قوی‌تر از هر زمان دیگری شده است.

وی با بیان اینکه باید مواضع شیوخ عرب در قبال تجاوز و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان غزه را محکوم کرد، گفت:  صهیونیست‌ها از ماشین جنگی خود دیوانه‌وار استفاده می‌کنند، البته آنها نقاط ضعفی داشتند و ما از این نقاط به خوبی استفاده و به رژیم صهیونیستی ضربه زدیم.
 
* مقامات رژیم صهیونیستی به توان موشکی مقاومت اذعان دارند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین کاملا برحق است اضافه کرد: مقاومت به دنبال احقاق حقوق خود است، بنابراین دراین راستا جلوی رژیم صهیونیستی می‌ایستد.
 
ابوشریف با اشاره به اینکه یکی از شرایط مقاومت خروج از محاصره است اضافه کرد: پرتاب موشک‌های مقاومت به شهرهایی همچون حیفا نشانه توانمندی رزمندگان و نیروهای مقاومت بود به گونه‌ای که مقامات رژیم صهیونیستی به این توان اذعان می‌کردند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به اینکه، حیفا برای صهیونیست‌ها خط قرمز به حساب می‌آید گفت: ما با استفاده از توانمندی‌هایمان توانستیم با چهارمین ارتش افسانه‌ای دنیا دست و پنجه نرم کنیم.
 
*پایداری مقاومت مهمترین دستاورد این جنگ بود

ناصر ابوشریف با اشاره به اینکه در 30 روز گذشته توانستیم علی‌رغم برتری تکنولوژی و فناوری این رژیم جعلی به موفقیت‌های خوبی برسیم ادامه داد: مهمترین دستاورد مقاومت دراین جنگ پایداری، استواری و مقاومت بود که خوشبختانه روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شد.
 
وی استفاده از تونل‌های زیرزمینی و پهپادها را از جمله عوامل قدرت نیروهای مقاومت دانست و گفت: ما نمی‌خواهیم در این پیروزی بزرگ نمایی کنیم اما مطئمن باشید که آنها در نبرد زمینی شکست خوردند و حتی برای انتقال اجساد کشته‌های خود مجبور به استفاده از نیروهای هوایی می‌شدند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به اینکه موشک‌های فجر به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است ادامه داد: مقاومت از آمادگی جسمی و روحی بسیار بالای برخوردار است.
 
*پهپادهای مقاومت اثرات روانی مخربی بر صهیونیست‌ها گذاشته است

وی با اشاره به اینکه پهپادهای مقاومت اثرات روانی مخربی را بر روی صهیونیست‌ها گذاشته است تصریح کرد: اراده آهنین مقاومت توانست معادله جدید پیشگیری و بازدارندگی را خلق کند.
 
ابوشریف با بیان اینکه مقاومت از هوش و توان خود به خوبی استفاده می‌کند بیان کرد: هرچند رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با رسانه‌ها و تبلیغات توخالی به حیات خود ادامه دهد، اما ماهیت وحشی‌گری و تجاوزگری آنها برای همه برملا شده است.
 
وی با بیان این که اکثر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه مردم بی‌گناه هستند، افزود: باید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی مستندسازی و به دنیا نشان داده شود.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره  به پرتاب هزاران موشک از سوی گروه‌های مقاومت اسلامی به شهرهای صهیونیست‌نشین ادامه داد: ما امکانات محدودی داریم اما با این وجود حدود 2 هزار موشک به شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردیم و حماس نیز بیش از این تعداد موشک پرتاب کرد.
 
* توانایی تقویت بسیاری از موشک‌ها را داریم

ابوشریف با اشاره به زخمی شدن 4 هزار کودک در فلسطین خاطرنشان کرد: تاکتیک ما تنها موشک و تونل‌های زیرزمینی نیست، ما ذخیره بسیاری از موشک‌ها داریم و توانایی تقویت این توانایی را نیز داریم.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تاکنون کدامیک از اهداف رژیم صهیونیستی محقق شده است افزود: زخمی‌ها و شهدا تنها دستاورد رژیم صهیونیستی بوده است.
 
ابوشریف با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به جایی نرسید و به همین دلیل با پوشش هوایی و دریایی به یک منطقه وارد شده و آنجا را ویران کرد، گفت: علی‌رغم سانسور شدید رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این رژیم تلفات بسیاری داد و حداقل آمار کشته‌ها و زخمی‌ها 2 برابر آماری است که اعلام کرده‌اند.
 
* رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری درمانده شده است

وی با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی در این نبرد به اهداف سیاسی خود هم دست نیافت، گفت: ما امروز از بایکوت سیاسی خارج شده‌ایم و این رژیم صهیونیستی است که بیش از هر زمان دیگری درمانده شده است.
 
ناصر ابوشریف با اشاره به اینکه برخی از تونل‌ها زمان شلیک موشک لو رفته است اما مهم نیست بیان کرد: به دلیل مسائل کشورهای اسلامی، موضوع فلسطین در حال فراموشی بود اما امروز مسئله فلسطین و اخبار آن به خبر نخست رسانه‌های جهان و ملت‌ها تبدیل شده است.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی در عرصه‌های نظامی و اطلاعاتی نیز متحمل شکست‌های سختی شد.
 
ناصر ابوشریف در ادامه در پاسخ به سوال دیگری پیرامون انتظار مقاومت اسلامی از دولت‌ها و ملت‌های اسلامی، گفت: ما می‌دانستیم که وضعیت منطقه‌ای بدترین برهه زمانی است و همه می‌خواهند مسئله عادی سازی با اسرائیل عملی شود.
 
* شیوخ عرب به حقوق فلسطینی‌ها اعتقادی ندارند

وی با بیان این که اعراب به حقوق حقه فلسطین اعتقادی ندارند، افزود: متاسفانه تشکیلات خودگران نوکری اسرائیل را می‌کند، برخی از حکومت‌ها و شیوخ عربی نیز چنین نقشی را بازی می‌کنند.
 
ابوشریف مواضع اعراب در قبال تجاوز اخیر به غزه را شرم آور دانست و گفت: ما از مردم می‌خواهیم به حکام خود فشار بیاورند، ماندن صهیونیست‌ها در این سرزمین برای همه ضرر و خسران است.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران و رئیس‌جمهور کشورمان درباره غزه، گفت: چرا باید جهان اسلام برای این غده سرطانی بها بدهد، این غده باید از کالبد جهان اسلام و عرب کنده شود و این مسئله با فشار محقق می‌شود.
 
وی با بیان این که حامیان صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که حمایت از این رژیم فایده‌ای ندارد، اضافه کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند بازی با الفاظ فایده‌ای ندارد و بهتر است که بیش از این تاوان حمایت از رژیم صهیونیستی را نپردازند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتقاد از مواضع دبیر کل سازمان ملل متحد، تصریح کرد: بان کی مون به جای محکوم کردن متجاوز و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، مقاومت را محکوم می‌کند. امروز مردم آمریکا صدای‌شان درآمده است و سیاسیون نیز خسته شده‌اند.
 
وی با بیان این که ما در یک محاصره تمام عیار قرار داریم، گفت: افزون بر محاصره ظاهری ما با یک محاصره عربی نیز روبه‌رو بودیم و کوچک‌ترین کمکی به ما نشد.

این خبر تکمیل می‌شود...







تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن