تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت غله خراسان شمالی 70 هزار تن گندم را از کشاورزان خریداری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شرکت غله خراسان شمالی 70 هزار تن گندم را از کشاورزان خریداری کرد بجنورد- ایرنا- مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: 70 هزار تن گندم مازاد بر مصرف از گندم کاران این استان خریداری شده است.


ˈمحمدابراهیم سهرابیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: طبق پیش بینی اداره کل جهاد کشاورزی استان این میزان تا پایان فصل خرید به 114 هزار تن خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه پارسال 130 هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان استان خریداری شد گفت: علت کاهش خرید در سال جاری خشکسالی است.
وی گفت: نرخ هر کیلوگرم گندم 10 هزار و 500 ریال است.
سهرابی افزود: هم اکنون پنج مرکز خرید اصلی و تعدادی انبار خرید در روستاها توسط اتحادیه تعاون روستایی برای خریداری گندم کشاورزان این استان دایر است.
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: 93 درصد مطالبات گندم کاران این استان بابت خرید گندم مازاد از آنان توسط شرکت غله پرداخت شده است.
سهرابی اظهار کرد: مطالبات گندم کاران این استان از شرکت غله بابت خرید گندم مازاد بر مصرف آنان 730 میلیارد ریال بوده که تنها هفت درصد از این میزان تاکنون پرداخت نشده است.
وی افزود: بهای گندم مازاد بر مصرف گندمکاران استان از طریق بانک عامل به حساب کشاورزان واریز شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون برای تامین اعتبار مطالبات گندم کارانی که تاکنون پرداخت نشده است تلاش می کنیم تا بزودی به حساب آنان واریز شود.
این مسوول گفت: مطالبات تمامی گندم کارانی که گندم های خود را به شرکت غله تا تاریخ دوم مرداد ماه سال جاری تحویل داده اند و در سامانه ثبت نام کرده اند به حساب آنان پول واریز شده است.
استان خراسان شمالی حدود 164 هزار هکتار گندمزار دیم و آبی دارد.ک/3
7184/330



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن