تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت از امروز تهران - ایرنا - ثبت نام دوازدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز (چهارشنبه) آغاز می شود و تا 25 مردادماه جاری ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار معارف ایرنا دوازدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت کتبی و چهار گزینه ای روز جمعه چهارم مهرماه به صورت همزمان در 300 شهرستان کشور برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام علی پروانه مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این آزمون در دو حوزه قرآن و عترت و در چهار رشته اصلی حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تدبر در قرآن و ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه و در مجموع در 15 رشته برگزار می شود.
امسال برای نخستین بار رشته ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه در این مسابقات گنجانده شده و نتایج آزمون نیز یک هفته پس از برگزاری آزمون بر روی سایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد قرار می گیرد.
علاقه مندان برای ثبت نام در این آزمون می توانند به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.qia.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
قرآن آموزان پس از تکمیل فرم ثبت نام در این سایت، تصویری از کارت ورود به جلسه را چاپ کرده و به مهر معاونت قرآن و عترت استان در مراکز استان ها و مهر موسسات مجری در شهرستان ها که توسط معاونت قرآن و عترت انتخاب شده اند، ممهور می کنند.
فراهنگ(2)**1003**1569



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن