تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقدینگی و مواد اولیه دو چالش پیش روی تعاونیهای تولیدی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نقدینگی و مواد اولیه دو چالش پیش روی "تعاونیهای تولیدی"
تآمین مواد اولیه ، نبود نقدینگی ، افزایش قیمت ، تآمین منابع مالی و نبود نیروی متخصص برای توسعه تعاونی ها ی تولیدی مشکلاتی است که این سطح از تعاونی ها با آن دست و پنجه نرم می کند .


فضل الله نصیری فعال عرصه تعاون در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت : نقدینگی و تآمین مواد اولیه دو چالش پیش روی تعاونیهای تولیدی است .

وی ادامه داد : تآمین مواد اولیه ، نبود نقدینگی ، افزایش قیمت، تآمین منابع مالی و نبود نیروی آموزش دیده متخصص برای توسعه تعاونی ها ی تولیدی مشکلاتی است که این سطح از تعاونی ها با آن دست و پنجه نرم می کند . 
 
 این فعال عرصه تعاون با بیان اینکه تعاونی در ایران مشکل ساختاری دارد تصریح کرد : باید زمینه برای توسعه تعاونی ها فراهم باشد یعنی استاندارد تعاونی های تولیدی به درستی تعریف شود تا فعالان عرصه تعاون در امر تولید خسارت مالی نبینند .
 
نصیری ادامه داد : علاوه بر مشکلات تولیدی موجود ، ساماندهی بازار محصولات تعاونی های تولیدی در هاله ای از ابهام قرار دارد که در این میان نقش اتحادیه های تعاونی از اهمیت خاصی برخوردار است . 
 
وی تآکید کرد : صادرات انگیزه تحول تعاونی های تولیدی است و تمام اجزا تعاونی ها در آن اثر گذار است پس باید هدف نهایی توسعه تعاونی ها ی تولیدی نه فقط تولید داخل بلکه افزایش صادرات باشد .

این فعال عرصه تعاون اضافه کرد : تعاونی تولیدی فقط انگیزه تولید ندارد بلکه  ایجاد اشتغال و تقویت تولید ملی از دیگر انگیزه های تولید این سطح از تعاونی است که در این میان توجه به اتحادیه های تعاونی از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
نصیری تصریح کرد : برنامه ریزی تعاونی های تولیدی باید به گونه ای باشد که واحدهای تعاونی تولیدی به سمت تعطیلی یا کاهش تولید نروند به همین منظور تنوع تولید از اهمیت خاصی برخوردار است . 

وی خاطر نشان کرد : باید برنامه ریزی برای تقویت تعاونی ها به حدی باشد که تعاون در جایگاه اصلی خود قرار گیرد و در این میان توجه به  سیاست بازاریابی محصولات تعاونی تولیدی بی تآثیر نیست  .
 
انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن