تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیماران سرطانی و صعب العلاج از تخفیف ویژه درمانی برخوردار خواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیماران سرطانی و صعب العلاج از تخفیف ویژه درمانی برخوردار خواهند شد ساری - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت در سراسر کشور گفت: با اجرای این طرح بیماران سرطانی و صعب العلاج از تخفیف ویژه درمانی برخوردار خواهند شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈ علیرضا مردانشاهیˈ عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح روند درمان از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت تاکنون پرداخت و افزود : با اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان های دولتی 90 درصد هزینه توسط دولت پرداخت می شود و بیماران تنها 10 درصد هزینه را پرداخت خواهند کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران بیان کرد: افراد در صورت داشتن فرم ارجاع از سوی پزشک خانواده تنها پنج درصد هزینه را پرداخت و 95 درصد آن توسط بیمه و دولت پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیماران صعب العلاج و سرطانی با اجرای این طرح از تخفیف 30 تا 100 درصدی برخوردار خواهند شد اظهار داشت: هزینه شیمی درمانی این افراد را بیمارستان پرداخت می کند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزایش کیفیت خدمات به بیماران را از بسته های دیگر طرح تحول سلامت عنوان کرد و گفت: مقیم شدن پزشکان متخصص در بیمارستان ها و مناطق محروم با اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت که موجب افزایش کیفیت خدمات به بیماران می شود.
مردانشاهی با اشاره به افزایش زایمان طبیعی از زمان آغاز این طرح در بیمارستانهای دولتی افزود: در این مدت زایمان طبیعی در بیمارستان های استان 11 درصد رشد یافت.
وی ارتقا هتلینگ بیمارستان ها را از برنامه های دیگر طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و ادامه داد: چهار میلیارد تومان برای ارتقا هتلینگ بیمارستان های استان پیش بینی شد که دو سوم اعتبار جذب شده است.
وی با اشاره به اینکه ارتقا هتلینگ در اکثر بیمارستان های مازندران اجرا شده است بیان کرد: امیدواریم بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که در خور شان مردم استان باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مورد برنامه مقیم شدن پزشکان متخصص در بیمارستانهای دولتی که یکی دیگر از بخشهای طرح تحول سلامت است گفت: 129 پزشک با 10 رشته تخصصی با اجرای این طرح در بیمارستان های استان مقیم شدند که تعدادی از آنها عضو هیات علمی دانشگاه هستند.
مردانشاهی کل بیماران بستری شده از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت تا پایان ماه تیر را 45 هزارو 150 نفر عنوان کرد و افزود: در این مدت میزان ترک بیماران از بیمارستان های دولتی با رضایت شخصی 13 درصد کاهش یافت.
وی از انجام 292 مورد بازدید از مراکز درمانی و بیمارستان های مازندران خبر داد و بیان کرد: این بازدیدها به منظور اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت در استان صورت گرفته است.
وی هزینه ابلاغی به استان در طرح تحول نظام سلامت را 41 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: 30 میلیارد تومان تا کنون در زمینه اجرای این طرح در استان هزینه شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه بیماران در زمان ترخیص باید کد ملی خود را ارایه دهند گفت: با وارد کردن کد ملی اطلاعات بیمار در سامانه ثبت خواهد شد و یارانه سلامت به او تعلق خواهد گرفت.
مردانشاهی افزود: افراد در صورت مشاهده تخلف در مورد اجرای طرح تحول سلامت موضوع را به مسوولان حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران اطلاع دهند و یا با شماره 1590 تماس حاصل کنند تا از حقوق آنها دفاع شود.ک/3
7330/608



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن