تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806367851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شلاق زنان مسلمان در ملا عام /رسانه های داعش/ پیش بینی سید حسن نصرالله


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شلاق زنان مسلمان در ملا عام /رسانه های داعش/ پیش بینی سید حسن نصرالله


داعش، به منظور نمایش عملیات مختلف خود در شهرهای اشغال شده عراق، مراکز رسانه ای با نام «نقطه رسانه ای» تاسیس کرده که دستاوردهای نظامی این گروه تروریستی را به صورت صوتی - تصویری و مکتوب منتشر می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با پایان زمانی که داعش برای ازدواج نکاح تعیین کرده، تروریست های داعش زنان موصل را تهدید کرده اند، در صورتی که خود را تسلیم آنها نکنند، به قتل خواهند رساند و این تهدید، زنان موصلی را در حالت روحی- روانی سختی قرار داده است.  بنابراین گزارش، فهرست اسامی زنان موصل هم اکنون آماده شده و در روزهای آینده، این زنان به ازدواج تروریست های داعش در می آیند. اما نکته مهم در این میان روش برخورد با زنان بویژه کسانی است که با تصمیمات داعش مخالفت کنند، یکی از وحشیانه ترین روشهای این گروه تروریستی با زنان، شلاق زدن در ملاعام است که متاسفانه در روزهای اخیر  بارها به اجرا در آمده است. «فتوای جهاد نکاح» را نخستین بار در سال 2011 میلادی، «محمد العریفی»، مفتی عربستانی برای تقویت روحیه تروریست های داعش در سوریه صادر کرد.  
دانلود    تاسیس مراکز رسانه ای داعش داعش، به منظور نمایش عملیات مختلف خود در شهرهای اشغال شده عراق، مراکز رسانه ای تاسیس کرده است.  بر اساس این گزارش به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، داعش در بیانیه ای اعلام کرد، این مراکز رسانه ای با نام «نقطه رسانه ای» در همه شهرهای اشغال شده، عملیات و دستاوردهای نظامی این گروه تروریستی را به صورت صوتی - تصویری و مکتوب منتشر خواهد کرد.   در بیانیه این گروهک تروریستی که «الیوم السابع» روز سه شنبه آن را منتشر کرد، آمده است: طرح مراکز رسانه ای که از نخستین روز تعطیلات عید فطر، در استان «نینوا» در عراق آغاز شد، مکان های ثابتی است که برای ارتباط صوتی - تصویری و مکتوب این گروه تروریستی، در مناطق مختلف شهر «موصل» تاسیس شده است.   داعش نمی‌تواند روی خاک عراق دولت تشکیل دهد سیدحسن نصرالله، با بیان اینکه گروه داعش نمی‌تواند مدتی طولانی دوام بیاورد و طرح این گروه، رو به سقوط است، گفت: داعش نمی‌تواند روی خاک عراق دولتی ایجاد کند.   برابر این گزارش، روزنامه «السفیر» لبنان، درباره دیدگاه‌های حزب الله لبنان درخصوص رخدادهای منطقه و جهان عرب، نوشت: حزب الله به غزه، عراق، سوریه و لبنان توجه دارد و تلاش می‌کند بر این حوادث، تاثیر بگذارد و تا حد امکان، از وقوع بحران‌ها در این مناطق جلوگیری کند.   با وجود تمامی این دیدگاه‌ها، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، درباره آینده این مناطق بسیار خوش بین است و معتقد است برخی همواره بر افزایش تعداد شهدای حزب الله در درگیری‌های اخیر سوریه به ویژه در «قلمون» و مناطق دیگر پافشاری می‌کنند. اما حزب الله، هیچ گاه اسم هیچ کدام از شهیدان خود را پنهان نمی‌کند؛ بلکه همواره به شهدای خود افتخار می‌کند.   سیدحسن نصرالله با شناخت کافی از ساختار گروه‌های تکفیری و تفکر آنها به ویژه داعش، در دیدار اخیر خود با ولید جنبلاط، رئیس حزب سوسیال ترقی خواه لبنان، درگیری میان کردها و داعش را پیش بینی کرد.   با وجود اینکه گروه‌های تروریستی از جمله داعش، توانستند در لبنان دست به عملیات تروریستی بزنند؛ اما نصرالله معتقد است، داعش نمی‌تواند مدتی طولانی دوام بیاورد و خیلی زود از هم می‌پاشد و شواهدی ثابت می‌کند، داعش نمی‌تواند دولتی روی خاک عراق ایجاد کند و حتی اهل تسنن حاضر نیستند حکومت داعش را بپذیرند.
دانلود   مجوز حمله کردها به داعش صادر شد تلویزیون تی آر تی ترکیه اعلام کرد، رئیس حکومت محلی کردستان عراق دستور حمله نیروهای کرد را به داعش صادر کرد.
بارزانی رئیس حکومت محلی کردستان
بر اساس این گزارش به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه، مسعود بارزانی در بیانیه ای که دیروز منتشر شد، گفت: به فرماندهان کرد، دستور نبرد با دشمنان مردم کردستان را داده ایم.   بارزانی تاکید کرد: پس از تصرف موصل توسط داعش، جنگ براقلیم کردستان تحمیل شد. آنان در حمله به کردستان در روزهای اخیر، موجب وقایع تاسف آوری شدند.   تروریست های داعش، روز یکشنبه (دو روز پیش، 12 مرداد 1393، 3 آگوست 2014) در سه شهر پیشروی کردند. آنها برای تسلط بر سد موصل، بزرگ ترین سد عراق و یکی از منابع اصلی تولید برق این کشور، با کردهای عراق همچنان درگیرند.   نوری المالکی، نخست وزیر عراق، به نیروی هوایی کشور دستور قاطع برای حمایت از نیروهای کرد در برابر داعش داده است.      درگیری شدید بین نیروهای کرد با داعش در موصل    برابر این گزارش، یک منبع آگاه در استان نینوا روز سه شنبه، امروز، از درگیری های شدید بین نیروهای کرد با عناصر تروریستی داعش در منطقه «بعشیقه» در شرق موصل خبر داد.   این منبع آگاه گفت: درگیری های شدید میان نیروهای کرد و عناصر داعش در بعشیقه در 20 کیلومتری شرق موصل از نیمه شب گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد و طرفین درگیر از سلاح های سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده می کنند.
کشته شده های اعشش
به گزارش پایگاه خبر «سومریه نیوز» از نینوا، این منبع آگاه افزود: نیروهای کرد می کوشند با کنترل منطقه بعشیقه، مقدمات ورود نیروهای کرد را به منطقه الشیخان و در ادامه به سنجار و ربیعه در غرب موصل فراهم کنند.
کشته شده های داعش
پس از عقب نشینی نیروهای کرد از مناطق سنجار و ربیعه در غرب موصل، عناصر داعش یکشنبه گذشته این مناطق را تحت کنترل خود درآوردند. این در حالی است که یک منبع امنیتی نیروهای کرد، امروز اعلام کرد نیروهای کرد، دیشب توانستند مناطق سنجار و ربیعه را تحت کنترل خود درآورند. به گزارش «آسوشیتدپرس»، تروریست های داعش در پی درگیری با نیروهای کرد عراق، سه شهر نینوا را تصرف کرده و حدود 200 هزار تن را وادار به ترک خانه های خود کردند.        هلاکت ده ها داعشی در عملیات نیروی هوایی عراق سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد، ده ها تن از عناصر گروه تروریستی داعش در عملیات نیروی هوایی علیه آنها در منطقه سنجار، به هلاکت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند.   برابر این گزارش، سرلشکر «قاسم عطا»، به شبکه عراقی سومریه نیوز، گفت: نیروی هوایی عراق، پس از فرمان نوری المالکی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور، برای پشتیبانی از نیروهای کرد در نبرد با عناصر داعش، به عناصر داعش در مناطق البعاج، سنجار و روستاهای اطراف آن حمله کرد.   یکشنبه گذشته، پس از عقب نشینی نیروهای کرد از مناطق سنجار و ربیعه در غرب استان نینوا، تروریست های داعش وارد این مناطق شدند.   گروه داعش در حمله به منطقه سنجار و ربیعه، مقام حضرت زینب (س) را ویران کردند و شماری از ساکنان منطقه را به قتل رساندند.   ائتلاف قانون: مالکی تنها نامزد پست نخست وزیری روزنامه اماراتی نوشت: پیش بینی می شود در جلسه روز سه شنبه مجلس عراق (که البته به تعویق افتاد)، بزرگ ترین فراکسیون مامور تشکیل دولت جدید شود.
مالکی نخست وزیر عراق
برابر این گزارش، روزنامه موسوم به «الخلیج»، در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به قلم زیدان الربیعی از بغداد نوشت: مجلس عراق، قرار بود روز سه شنبه تشکیل جلسه دهد و پیش بینی می شد در این جلسه، فواد معصوم، رئیس جمهور عراق، بزرگ ترین فراکسیون را مامور تشکیل دولت آینده کند.   منابعی در اتحاد ملی اعلام کردند: امکان داشت در جلسه مجلس، نام نامزد این اتحاد برای پست نخست وزیری مطرح نشود؛ زیرا بین اعضای این اتحاد و ائتلاف دولت قانون اختلاف شدیدی وجود دارد.   این در حالی است که نمایندگان ائتلاف دولت قانون احتمال دادند، رئیس جمهورعراق در جلسه مجلس، نوری المالکی، رئیس این ائتلاف را مامور تشکیل دولت جدید کند.   «ائتلاف دولت قانون» به رهبری نوری المالکی، نخست وزیر عراق، که دوره نخست وزیری اش رو به پایان است، تاکید کرد: از نظر این ائتلاف، همچنان المالکی، تنها نامزد پست نخست وزیری است.  

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن