تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804756409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل سیاسی و انتخابات قم: ، جایگاه ویژه ملی و بین المللی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل سیاسی و انتخابات قم: ایرنا، جایگاه ویژه ملی و بین المللی دارد قم- ایرنا- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی جایگاه ویژه و بسیار مهم در عرصه ملی و بین المللی دارد.


حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد حسن ذاکریˈ روز سه شنبه در بازدید مرکز ایرنا در استان قم افزود: ایرنا مادر رسانه های خبری و خبرگزاری های کشور است و با برخورداری از خبرنگاران مجرب و توانمند و تولید حجم قابل توجهی از اخبار و گزارش ها، در ماههای گذشته بسیار موفق عمل کرده است.
ذاکری گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در امر اطلاع رسانی و انعکاس دقیق و سریع مواضع مسوولان و انعکاس مسائل جامعه، در هر سه عرصه استانی، داخلی و خارجی، کارنامه خوبی دارد.
وی با اشاره به جایگاه ویژه ایرنا در عرصه رسانه ای در خارج از کشور افزود: توجهی که امروز در عرصه جهانی به این خبرگزاری می شود، خاص و ویژه است.
وی نقش ایرنا در انعکاس اخبار استان قم را برجسته توصیف و اضافه کرد: قم به عنوان ام القرای جهان اسلام، پایگاه تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی، مورد توجه ملی و بین المللی هست و خواهد بود و خبری که از قم منتنشر می شود، برد بین المللی و تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد و همین امر مسوولیت سنگین ایرنا را نشان می دهد.
ذاکری گفت: خبرهایی که از قم منتشر می شود، مناسب و به هنگام است و به ویژه خبرنگارانی که در قم فعالیت می کنند، برجستگی های حرفه ای خاص و بالایی دارند.
وی با بیان اینکه نقش و رسالت خبرنگار می تواند منشا تحولات بزرگ در جامعه شود، افزود: وظیفه خبرنگاران، بزرگ و گرانبهاست که اگر با انگیزه های الهی همراه شود مقدس نیز خواهد بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم خواستار حمایت بیش از پیش مسوولان و مدیران رسانه ها از خبرنگاران قمی شد.
ذاکری به قابلیت های فراملی استان قم در انتشار اخبار اشاره و بیان کرد: اگر فضای مناسب ایجاد شود، استان قم این ظرفیت را دارد که با ایجاد چندین خبرگزاری و روزنامه سراسری بتواند در عرصه های مختلف تاثیرگذارتر باشد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم تصریح کرد: گستره روزنامه های استان قم در سطح ملی هنوز مطلوب نیست و جا دارد که قم حضور پررنگ تری در این عرصه داشته باشد تا رسانه هایی متناسب با جایگاه و اهمیت قم و با گستره ملی و بین المللی در این شهر ایجاد شود.

* قم خاستگاه اعتدال است
وی در ادامه با اشاره به اهمیت گفتمان اعتدال در دولت تدبیر و امید و تاییدات رهبر معظم انقلاب نسبت به دولت یازدهم، گفت: رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی باید با تدوین و اجرای برنامه های مختلف از جمله برگزاری نشست ها و میزگردها، از ظرفیت عظیم حوزه علمیه و موسسات پژوهشی استان برای ترویج و تقویت این گفتمان استفاده کند.
وی گفت: ضمن احترام به دیدگاه های مختلف، معتقدیم قم خاستگاه اعتدال است و بر همین اساس، صدای غالبی که از قم شنیده می شود نیز باید صدای اعتدال باشد.
ذاکری با بیان اینکه اکثر علمای ما بر مبنای اعتدال حرکت می کنند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بطور مکرر دولت را تایید کرده اند، مجموعه دولت نیز نسبت به رهبری فرزانه ارادت خود را نشان داده است و در خط رهبری که همان خط اعتدال است، حرکت می کند.

* عرصه باید برای افراطی گری تنگ شود
وی با اشاره به اقبال مردم به دولت تدبیر و امید و گفتمان اعتدال، تصریح کرد: در سال های گذشته از افراطی گری بسیار ضربه خوردیم و امروز باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود و عرصه برای افراطی گری تنگ شود و افکار عمومی در این زمینه توجیه شوند.
وی افزود: حرکت در مسیر اعتدال، توسعه و آبادانی کشور از مطالبات مردم است که این اهداف در سایه پرهیز از افراطی گری و جلوگیری از نزاع محقق می شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه، حرکت در مسیر اعتدال است، افزود: دولت در تلاش است اعتدال را به بهترین نحو ممکن اجرا کند و امیدواریم این حرکت به ثمر بنشیند.

* تشکیل شورای راهبردی تعامل میان مراجع تقلید و دولت
وی همچنین با اشاره به تشکیل ˈ شورای راهبردی تعامل مراجع تقلید و دولتˈ با تدبیر استاندار قم، بیان کرد: هدف این شورا که متشکل از نمایندگان دولت و بیوت مراجع عظام تقلید است، تعامل هر چه بهتر میان دولت و مراجع تقلید و نیز پیگیری مطالبات بزرگان حوزه است و با برنامه هایی که در دست تدوین دارد، انشاء الله نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهد کرد.
دبیر این شورا با بیان اینکه مراجع تقلید علاوه بر جایگاه علمی و دینی که دارند، از نظر اجتماعی نیز ملجا و مامن مردم هستند، افزود: مردم مشکلات، گرفتاری ها و مطالبی را با مراجع در میان می گذارند و ما با بهره برداری از دیدگاه مراجع و بزرگان حوزه می توانیم به دولت در رفع مشکلات کشور کمک کنیم.
ذاکری با اشاره به روابط نه چندان مناسب گذشته میان دولت قبل و بزرگان حوزه تاکید کرد: خوشبختانه دولت یازدهم در زمینه تعامل با علما دید و عملکرد خوبی دارد و بنای دولت، نیز تعامل هر چه بهتر با بزرگان حوزه علمیه قم است.
وی گفت: خوشبختانه مراجع و بزرگان حوزه ، دیدگاه بسیار خوبی نسبت به دولت دارند که باید به نحوه شایسته به اطلاع افکار عمومی در داخل و عرصه بین الملل رسانده شود.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم نیز در این دیدار با تشریح سیاست های جدید ایرنا، آمادگی این رسانه برای تعامل هر چه بهتر با مجموعه استانداری در تحقق اهداف دولت را اعلام کرد. ک/3
/7404/ 380/ 605



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن