تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804318724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نداشتن تجربه بین المللی دغدغه اصلی ملی پوشان فوتبال نونهال کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نداشتن تجربه بین المللی دغدغه اصلی ملی پوشان فوتبال نونهال کشور است همدان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نونهالان کشور گفت: نداشتن تجربه بازی های بین المللی دغدغه اصلی در مسیر آماده سازی ملی پوشان فوتبال نونهال کشور است.


ˈحیدر شریفیˈ شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازی تیم های ملی نونهالان کشورمان و شهرداری همدان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تنها مشکل در روند آماده سازی تیم ملی در این چند ماه گذشته عدم تجربه ملی پوشان در بازی های بین المللی بود که هیچ اقدامی برای تدارک بازی های دوستانه برون مرزی نشد و تمام دیدارهای ما با تیم های باشگاه و استانی کشور بود.
وی تصریح کرد: با این حال تلاش مجموعه تیم آبروداری و کسب عنوان قهرمانی در رقابت های مرحله نهایی زیر 14 ساله های آسیا است که این انگیزه و خودباوری نیز در بازیکنان وجود دارد.
شریفی در ادامه گفت: در این دوره از مسابقات ثابت می کنیم که فوتبال ایران همیشه در آسیا سربلند بوده و هدف ما آماده کردن این ملی پوشان برای حضور قدرتمند در جام جهانی 2022 است.
وی در تشریح حریفان آسیایی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در مرحله نهایی زیر 14 ساله های آسیا گفت: کره شمالی همواره در رده های سنی پایه جزو قهرمانان جهان بوده است وعربستان هم تیمی ریشه دار است که همیشه سرمایه گذاری خوبی در سنین پایه خود می کند.
وی خاطرنشان کرد: تیم تیمور شرقی نیز حریف ناشناخته ای محسوب می شود که البته در مرحله قبلی توانست تیم ملی ژاپن را حذف کند که با این شرایط قطعا تیم خوب و قدرتمندی از منطقه شرق آسیا به شمار می رود.
شریفی با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان در آخرین دوره مسابقات رسمی زیر 14 ساله های آسیا به دنبال تصاحب جام قهرمانی است، گفت: این رقابت ها قرار است از سال آینده باتوجه به شرایط بازی های سایر رده های سنی به صورت جشنواره ای برگزار شود.
وی افزود: البته هدف اصلی ما این نیست که فقط به نتایج این مسابقات توجه داشته باشیم بلکه می خواهین نسل جدیدی از فوتبال را تربیت و آماده کنیم تا پشتوانه مناسب برای آینده فوتبال کشورمان باشند.
وی معتقد است که باید در رده سنی 14 ساله ها دو تیم خوب داشته باشیم، به صورت مداوم در قالب برنامه های آکادمی زیرنظر بگیریم و به لحاظ تغذیه، مسایل تربیتی و حرفه ای با آنها کار کنیم.
سرمربی تیم ملی نونهالان کشورمان در خصوص تفاهم نامه اخیر فدراسیون فوتبال با وزارت آموزش و پرورش کشور مبنی بر معرفی استعدادهای دانش آموزی به مدارس فوتبال گفت: همواره شاهد این چنین تفاهم نامه هایی بوده ایم که اجرایی نشده و امیدواریم این بار این حرکت مثبت به سرانجام برسد هر چند اجرای این چنین طرح هایی مستلزم اختصاص بودجه مناسب است.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت رده سنی پایه فوتبال همدان گفت: همدان از گذشته یکی از استان های موفق در فوتبال بوده اما انتظار می رود با برنامه ریزی و آموزش بهتر نسبت به حرفه ای کردن استعدادهای فوتبال اقدام کنند.
وی همچنین از مدیریت دستگاه ورزش استان همدان و همه دست اندرکاران اجرایی فوتبال این استان بابت فراهم سازی شرایط اردویی تیم ملی نونهالان قدردانی کرد.
تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان از سه شنبه گذشته جهت برپایی اردویی شش روزه به همدان سفر کرده است.
ملی پوشان نونهال ایران عصر امروز در نخستین بازی تدارکاتی خود در اردوی همدان مقابل شهرداری این شهر هشت بر یک به برتری دست یافتند.
این تیم خود را برای حضوری قدرتمند در مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر 14 ساله های آسیا که قرار است تا چند روز دیگر به میزبانی شهر همدان آغاز شود، آماده می کند.
مرحله نهایی رقابت های فوتبال زیر 14 ساله های آسیا از 10 تا 20 مردادماه سال جاری با حضور تیم های ایران، کره شمالی، عراق، کره جنوبی، عربستان، تاجیکستان، تایلند و تیمور شرقی در دو گروه در شهر همدان برگزار خواهد شد.
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز دوشنبه سیزدهم مردادماه سال جاری و از ساعت 15 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان آغاز خواهد شد.
7520/2624

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن