تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپیاد سراسری ورزشی دانش آموزان در مشهد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: المپیاد سراسری ورزشی دانش آموزان در مشهد برگزار می شود مشهد - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیست و پنجمین دوره المپیاد ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول و دوم کشور 19 تا 31 مرداد ماه جاری در مشهد برگزار می شود.


ˈعباس میرسیستانیˈ روز سه شنبه طی نشست خبری افزود: این رقابتها با حضور دو هزار نفر از دانش آموزان در رشته های بسکتبال، والیبال، فوتسال و هندبال در سالنهای ورزشی ثامن، مصطفی خمینی، معلم ناحیه سه، دانشگاههای فرهنگیان شهید بهشتی و هاشمی نژاد، صیاد شیرازی و بهشتی مشهد اجرا می شود.
وی ادامه داد: تعدادی از این دانش آموزان برای نخستین بار به مشهد سفر و به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می شوند و بخشی از آنها را دانش آموزان اقلیتهای مذهبی تشکیل می دهند.
او در ادامه همچنین گفت: هزار و 200 دانش آموز خراسان رضوی به حد نصاب اعزام به مسابقات کشوری دست یافته اند و در انتظار اعزام به این رقابتها هستند که از این میزان 550 نفر به رقابتهای کشوری در سه مقطع تحصیلی به هشت استان طی امسال عزیمت می کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه ˈنهضت داوطلبیˈ را از طرحهای مهم معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده ذکر و بیان کرد: بر این اساس از ظرفیتهای تشکلهای غیردولتی، مردمی و حامیان مالی برای حمایت از توسعه کمی و کیفی زیرساختها، اماکن و فعالیتهای ورزشی در این بخش استفاده می شود.
میرسیستانی افزود: در چارچوب ˈطرح نهضت پیشگیری از آسیبهای اجتماعیˈ به عنوان دیگر طرح در دست اقدام این معاونت از مشارکت بخشهای مختلف تاثیرگذار برای پیشگیری از این آسیبها در بخش آموزش و پرورش و مدارس استفاده می شود.
وی همچنین گفت: سرانه ورزشی به ازاء هر دانش آموز در استان خراسان رضوی در سال 1389 شش صدم مترمربع بود که هم اکنون به 12 صدم مترمربع افزایش یافته و با تکمیل پروژه های عمرانی تربیت بدنی در این بخش به 18 صدم مترمربع خواهد رسید.
او سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزان در کشور را 16 صدم مترمربع دانست.
وی گفت: هم اکنون 32 استخر در بخش آموزش و پرورش خراسان رضوی در حال ساخت است که برخی از آنها 95 درصد پیشرفت داشته است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تفاهم نامه وزارتخانه های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برای استفاده از ظرفیتهای فی مابین به منظور توسعه ورزشهای پایه در بین دانش آموزان نیز اظهارداشت: بر این اساس نشستهایی بین مدیران کل و دست اندرکاران تابعه این وزارتخانه ها در خراسان رضوی تشکیل و تعاملاتی در دست انجام است.
وی فقر حرکتی و عادات ناصحیح را از دلایل موثر مشکلات قامتی در برخی دانش آموزان این استان دانست و گفت: برای رفع این معضل 48 پایگاه ساختار قامتی در خراسان رضوی فعالیت می کنند.
یک میلیون و 100 هزار دانش آموز شاغل به تحصیل در خراسان رضوی از خدمات سه هزار مربی تربیت بدنی در این استان بهره می برند.ک/2
7490/660



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن