تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دریای خزر اولین قربانی خود را در ساحل جویبار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دریای خزر اولین قربانی خود را در ساحل جویبار گرفت ساری - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار از غرق شدن فرد غیر بومی در محدوده آب های ساحلی دریای خزر در جویبار خبرداد.


ˈ محمد احمدیان ˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این فرد اهل تهران و 35 ساله بود که با شنا در خارج از طرح سالمسازی در ساحل دریای خزر در محدوده شهرستان جویبار غرق شد و نخستین قربانی امسال خزر دراین شهرستان نام گرفت .
وی ادامه داد: این فرد ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته در نزدیکی مجتمع نور حدفاصل ساحل چپکرود و جویبار اقدام به شنا می کرد که بدلیل آشنا نبود به فنون شنا دریا متاسفانه غرق شد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار با اشاره به پیدا شدن جسد این فرد دقایقی پس از غرق شدن ، گفت: شهروندان بویژه مسافران به علائم و هشدارهای شنا ممنوع در برخی از سواحل توجه کنند.
وی ادامه داد: 15 امدادگر هلال احمر جویبار با یک دستگاه آمبولانس و یک اکیپ موتوری بصورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و شهروندان هستند.
شهرستان جویبار برخوردار از دو مرکز اجرای طرح سالمسازی دریا در چپکرود و لاریم است .
طرح سالمسازی دریا از 13 خرداد آغازشد وتا هفتم مهرماه ادامه دارد .
متاسفانه برغم هشدارها و توصیه هایی که کارشناسان و مسوولان ذیربط به شهروندان در خصوص شنا نکردن در خارج از طرح های سالمسازی دریا می دهند اما عدم توجه به این هشدارها موجب بروز حوادث تلخ و ناگوار و غیرقابل جبران می شود.
کارشناسان و مربیان شنا بارها به علاقمندان به ورزش شنا هشدار داده و توصیه کردند که شنا در استخر با دریا تفاوت دارد و اصول و فنون شنا کردن در دریا شگرد خاص خودش را دارد.ک/3
7329/608



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن