تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دریای خزر در تعطیلات عید فطر در غرب مازندران یک قربانی گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دریای خزر در تعطیلات عید فطر در غرب مازندران یک قربانی گرفت نوشهر - ایرنا - رییس هیات نجات غریق غرب مازندران از غرق شدن یک نوجوان در دریای خزر در محدوده ساحلی چالوس در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.


ˈ حجت الله کیمیایی راد ˈ روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : ˈ مجید گوشپی ˈ نوجوان 16 ساله و اهل تهران تنها قربانی دریا در تعطیلات عید فطر بود که ساعت سه صبح پنجشنبه در تفرجگاه نمک آبرورد به علت آشنا نبودن به فنون شنا و مواج بودن دریا غرق شد.
وی با اشاره به اینکه از آغاز طرح دریا در غرب مازندران تاکنون 15 نفر غرق شده اند ، افزود : این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 60 درصدی داشته است.
او ادامه داد : از این تعداد هفت نفر در سواحل چالوس، سه نفر در نوشهر، یک نفر در عباس آباد، یک نفر در سواحل میان تنکابن و عباس آباد غرق شده اند و یک نفر نیز پس از 10روز هویت و محل غرق شدن او مشخص نیست، اما در سواحل نوشهر پیدا شده است.
کیمیایی راد اظهار داشت : همچنین از آغاز اجرای طرح سالمسازی تاکنون 128 نفر در آب های سواحل نوشهر، 76 نفر در عباس آباد،40 نفر در چالوس، 31 نفر در تنکابن و 30 نفر در رامسر با تلاش ناجیان غریق از قربانی شدن در دریا نجات یافتند.
وی با اشاره به حضور انبوه گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر در سواحل غرب مازندران ، افزود : با توجه به افزایش مسافران و استفاده آنها از سواحل برای خدمات رسانی بهتر و حفظ جان افراد ناجیان غریق در چهار روز تعطیلات عید فطر و پایان هفته در دو نوبت از ساعت هشت تا 21 هر روز در سواحل حضور داشتند.
او ادامه داد : هم اکنون در محدوده ساحلی 140 کیلومتری غرب مازندران 310 ناجی غریق مستقر هستند که محل فعالیت 180 نفر از آنان نقاط کور و شنا ممنوع است.
طرح سالمسازی دریا امسال از سوم خرداد در مازندران آغاز شد و تا پایان نیمه اول شهریور ادمه دارد.
هم اکنون 15 طرح سالمسازی دریا در سواحل شهرهای غرب مازندران فعال است.ک/3
1295/1535/1654



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن