تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریابکوف: غرب به تحریم ها علیه روسیه ادامه می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ریابکوف: غرب به تحریم ها علیه روسیه ادامه می دهد مسکو- ایرنا- ˈسرگئی ریابکوفˈ معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: کشورهای غربی به فشارها و تحریم های خود علیه روسیه ادامه می دهند.


به گزارش ایرنا، ریابکوف روز دوشنبه در گفت و گو با رادیو دولتی صدای روسیه افزود: خطر واقعی در مورد ادامه تحریم های غرب وجود دارد که آن را نباید دست کم گرفت.
وی با بیان اینکه تحریم ها در این مرحله به پایان نخواهد رسید، ادامه داد: غرب به تحریم های خود برای فشار بیشتر بر روسیه و تضعیف این کشور ادامه خواهد داد.
وی تحریم های غرب را نقض معیارهای قوانین بین المللی دانست و گفت: روسیه علیه آمریکا، اتحادیه اروپا، کانادا حتی اوکراین هیچ گونه اقدام خصمانه ای انجام نمی دهد.
ریابکوف افزود: با این وجود شاهدیم که تحریم ها بدون هیچ وقفه و بررسی و تجزیه و تحلیل واقعیت ها علیه روسیه تشدید می شود.
وی یادآورشد: هیچ دلیلی برای تحریم روسیه وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: روسیه تبعات منفی تحریم های اقتصادی علیه خود را احساس می کند و این مساله در فعالیت های اقتصادی روسیه به چشم می خورد.
ربابکوف در عین حال افزود: غرب به اهداف خود در سیاست تحریم روسیه دست نخواهد یافت و این اقدام کشورهای غربی شانس برای همکاری در مسایل دیگر مورد علاقه آنها را کاهش می دهد.
وی همچنین تاکید کرد که این تحریم ها از سوی روسیه بدون پاسخ نخواهد ماند.
آمریکا و اتحادیه اروپا در ماه های اخیر برای مجازات روسیه بخاطر مواضع این کشور در مساله اوکراین به ویژه الحاق منطقه کریمه به خاک خود و نیز حمایت از جدایی طلبان که به گفته مقام های غربی به صورت پشتیبانی های تسلیحاتی و مالی از جدایی طلبان جنوب و شرق اوکراین انجام می گیرد چند بسته تحریم علیه مسکو اعمال کرده اند.
اروپام*5*391*518**1010



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن