تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی نوه سفیر فلسطین درهند را به شهادت رساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رژیم صهیونیستی نوه سفیر فلسطین درهند را به شهادت رساند دهلی نو - ایرنا - ˈعادل شعبان حسن صادقˈ سفیر فلسطین در هند با اعلام اینکه نوه اش درحملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده ، خواستار محکومیت جهانی این رژیم شد.


به گزارش ایرنا، سفیر فلسطین روز دوشنبه طی سخنانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر حیدرآباد همچنین از دولت هند خواست که ضمن اتخاذ موضع شفاف در قبال غزه، دولت آمریکا را در این زمینه تحت فشار بگذارد.
ˈ نارندار مودی ˈ نخست وزیرهند قرار است بزودی با ˈباراک اوباما ˈ رییس جمهور آمریکا دیدار داشته باشد.
سفیر فلسطین و ˈمزین المسعودی ˈ رییس مجمع هند و اعراب از دهلی نو خواستند که دولت آمریکا را بخاطر حمایت از حملات بیرحمانه رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار دهد.
این دو نماینده سیاسی همچنین از سیاستمداران هندی و مردم این کشور بخاطر ابراز همبستگی با مردم فلسطین تمجید کردند.
آنان با اشاره به اینکه هند یک حامی سنتی آرمان فلسطین بوده ابراز امیدواری کردند دهلی نو همچنان به این سیاست خود ادامه دهد.
سفیر فلسطین در این کنفرانس مطبوعاتی گفت که حدود 1800 تن از مردم از جمله شمار زیادی کودک و زن در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه شهید و حدود 10هزار نفر نیز مجروح شده اند.
صادق افزود که او نوه اش را در جریان حمله دو روز پیش ارتش صهیونیستی به غزه از دست داده است.
ˈویکارالدینˈ رییس مجمع هند واعراب در حیدرآباد در این نشست ضمن اهدا کمک برای مردم غزه گفت: موضوع مردم فلسطین بالاتر از احساسات مذهبی و ملی گرایانه می باشد و از همه هندی ها خواست که از آرمان فلسطین با توجه به ارزش های انسانی حمایت کنند.
وی تاکید کرد که مردم هند باید به اعتراض های خود نسبت به کشتار کودکان، زنان و مردان بیگناه توسط رژیم صهیونیستی ادامه دهند.
وی تصریح کرد: مسلمانان و پیروان ادیان دیگر در شهر بزرگ حیدرآباد و دیگر شهرهای هند استفاده از محصولات ساخت رژیم صهیونیستی را به منظور نمایش اعتراض خود تحریم کرده اند.
مجمع هند و اعراب در سال 1967 تاسیس شد و در جهت تقویت هر چه بیشتر روابط دهلی نو با کشورهای عربی فعالیت می کند.
آساق ** 1600 ** 262 **



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن