تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820655148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد وزیر علوم تحقیقات و فناوری راضی کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس مجمتع آموزش عالی شهرستان گناباد : عملکرد وزیر علوم تحقیقات و فناوری راضی کننده است گناباد- ایرنا - رییس مجتمع آموزش عالی شهرستان گناباد گفت : عملکرد وزیر فعلی علوم تحقیقات و فناوری را رضایت بخش می دانم .


به گزارش ایرنا، دکتر هادی جباری روز دوشنبه در یک نشست خبری افزود : من حکم ریاستم را از وزیر قبلی گرفته ام و بدنبال تایید و یا عدم تایید حکم خود نیستم و این نظر شخصی است.
وی گفت :دانشگاه باید هویت مستقل داشته باشد کسی نباید به دانشگاه امر و نهی کند، اگر دانشگاه می خواهد نیرویی مناسبی برای اداره کشور تربیت کند ، باید مستقل باشد.
وی یکی از برنامه های وزیر علوم تحقیقات و فناوری را تمرکز زدایی دانست و گفت : همه اعضای هیات علمی و مسوولین دانشگاهها با این برنامه موافقند و وزراتخانه نیز بدنبال اجرایی کردن این برنامه می باشد تا بعضی اختیارات از سطح وزارت به ریاست دانشگاهها تفویض شود.
وی دغدغه وزیر علوم تحقیقات و فناوری را در حل مشکلات ستودنی ارزیابی کرد و گفت : وزیر قبلی در جلسه روسای دانشگاهها فقط پنج دقیقه شرکت می کرد و می رفت اما وزیر فعلی در تمام مدت در جلسه حضور دارد مشکلات را به دقت می شنود و در همان جا دستورات لازم را برای حل مشکل صادر می کند.
وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم پیشرفت و توسعه، استقلال دستگاههای اجرایی است، ادامه داد : اگر مرز بین نظارت و اجرا به درستی رعایت نشود دخالت در اجرا می تواند پاسخگو نبودن مسوولین اجرایی را توجیه کند.
وی گفت : اگر مسوولی در حوزه کاری خود با دخالت روبرو شد و عملکرد ضعیفی از خود ارایه داد می تواند از زیر بار مسوولیت با این توجیه که در کارم دخالت شده است، فرار کند.
رییس مجتمع آموزش عالی گناباد منطقی بودن را یکی دیگر ویژگی های مجموعه مدیریت فعلی وزارت علوم برشمرد و گفت : در گذشته من چند بار پیش معاون اداری مالی وزارت رفتم و با بر خورد بسیار نامناسبی مواجه شدم ولی معاونین فعلی وزارت بر خوردشان بسیار منطقی و احترام آمیز است.
وی گفت : ممکن است به دلیل مشکلات مالی دولت برخی از پیگیریها به نتیجه نرسد اما مسوولین فعلی وزارت علوم رفتاری منطقی و محترمانه ای دارند.
جباری در پاسخ به سووال خبرنگاری که پرسید ˈنظر شما در مورد منصوب کردن عوامل فتنه در وزرات علوم تحقیقات و فناوری چیست ، افزود : اگر کسی واقعا با فتنه سال 88مرتبط بوده است و اعلام برائت نکرده است نباید پست مدیریتی بگیرد.
وی ادامه داد : اداره امور در کشور باید به دست کسانی باشد که به نظام جمهوری اسلامی ،مبانی اسلام و ولایت فقیه معتقد باشند.
514/659



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن