تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802415688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل اپراتور دوم خواستار آنالیز تعرفه اپراتورها با حضور خبرنگاران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل اپراتور دوم خواستار آنالیز تعرفه اپراتورها با حضور خبرنگاران شد تهران - ایرنا - مدیر عامل اپراتور دوم گفت: به جای پرداختن به موضوع افزایش تعرفه این شرکت از طریق جوسازی بهتر است تا در نشستی خبری تعرفه اپراتورها با حضور خبرنگاران مورد ارزیابی و تحلیل قرار گیرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علیرضا قلمبر دزفولی در حاشیه امضاء توافقنامه ارتقای پروانه ایرانسل به نسل سوم و بالاتر در پاسخ به علت افزایش تعرفه ها افزود: در این زمینه وظیفه ما اعلام میزان تعرفه به سازمان تنظیم مقررات است و برای مشترکین نیز از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تعرفه این شرکت از تلفن همراه به تلفن ثابت از 852 ریال به 799 ریال و تعرفه ام.ام.اس نیز از 320 ریال به 199 ریال کاهش یافته است.
مدیر عامل شرکت اپراتور دوم اظهار داشت: مجموع تعرفه اعتباری و دائمی این شرکت 12 تعرفه است که در 10 تعرفه از همراه اول از لحاظ قیمت پایین هستیم و تنها در یک تعرفه افزایش داریم.
دزفولی با اشاره به بسته های متنوع پیشنهادی این شرکت به مشترکان، گفت: در برخی ساعات شبانه روز مشترک هفت ریال کمتر از تلفن ثابت هزینه پرداخت می کند.
وی همچنین در این مراسم افزود: راه اندازی نسل سوم و بالاتر و در آینده تلفیق آن با شبکه ملی اطلاعات، زمینه دسترسی یکسان آحاد مردم به امکانات را فراهم می کند.
مدیر عامل شرکت اپراتور دوم با بیان اینکه این اقدام فتح بابی بر توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور خواهد شد، افزود: بعد از ابلاغ مصوبه 186 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جلسات متعددی با مدیران سازمان تنظیم مقررات و دو اپراتور دیگر داشتیم که به صورت شفاف در زمینه شرایط مصوبه مذاکره شد.
دزفولی در خصوص ضرورت استفاده از نسل سوم با توجه به پراکندگی جمعیت در مناطق مختلف کشور، گفت: برای جهت رعایت عدالت اجتماعی و اجرای سیاستهای دولت ضروری است، سرویس یکسانی در سراسر کشور ارائه شود.
وی دسترسی آنلاین و یکسان به اطلاعات را در کشور از مصادیق عدالت اجتماعی برشمرد و خاطر نشان کرد: ارائه آموزش مجازی و انجام تبادلات مالی و بانکی بر بستر تلفن همراه، توسعه کسب و کارهای جدید، مدیریت شهری و مدیریت بحران از دیگر مصادیق تحقق دولت الکترونیکی پس از راه اندازی نسل سوم در کشور می باشد.
مدیر عامل ایرانسل در پایان ابراز امیدواری کرد که با واگذاری باند فرکانس مورد نیاز در نقاطی همچون دانشگاههای تهران، شریف، علم و صنعت، امیرکبیر، تربیت مدرس و الزهرا و بعضی سازمانهای دولتی که از قبل هماهنگ شده توسط سازمان تنظیم مقررات پایلوت نسل سوم راه اندازی شود.
اقتصام**1053**1594



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن