تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان زنجانی به سی و دومین مسابقات فرهنگی هنری کشوری راه یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان زنجانی به سی و دومین مسابقات فرهنگی هنری کشوری راه یافتند زنجان- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اعزام شماری از دانش آموزان این استان به سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشوری در اصفهان خبر داد.


نبی اله رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین کاروان دانش آموزان برگزیده رشته های رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی، جهت انجام رقابت حضوری در مرحله کشوری، عازم اصفهان شدند.
وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات یادآورشد: در این مرحله 29 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه که به مسابقات کشوری اعزام شدند با دانش آموزان برگزیده دیگر استان ها به رقابت خواهند پرداخت.
رضایی ادامه داد: این دانش آموزان در رشته های ادبی شامل شعر، داستان کوتاه، مطالعه، تحقیق و رشته های مجازی وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی و بازی های رایانه ای رقابت خواهند کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان زمان رقابت دانش آموزان دختر این استان در سی و دومین مسابقات فرهنگی هنری کشوری را 12 تا 16 مرداد ذکر کرد.
رضایی افزود: 191 نفر از دانش آموزان استان زنجان در قالب چهار کاروان به سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی در اصفهان و مسابقات هنری که در نیشابور برگزار خواهد شد اعزام می شوند.
وی بابیان اینکه شمار دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات فرهنگی هنری در مقایسه با سال گذشته از 10 درصد رشد برخوردار است، اظهارکرد: این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شده است.
رضایی تعداد دانش آموزان شرکت کننده در مرحله آموزشگاهی را 307 هزارو 587 نفر، درمرحله شهرستانی 171 هزار و 45 نفر، مرحله استانی 22 هزارو 560 نفر ذکر کرد.
وی تاکید کرد: از شرکت کنندگان در مرحله استانی یکهزار و 69 نفر به مرحله کشوری راه یافته و از این تعداد 191 دانش آموز دختر و پسر برگزیده و به مرحله کشوری دعوت شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان زمان رقابت 22 دانش آموز پسر این استان در سی و دومین مسابقات فرهنگی هنری کشوری در اصفهان را 17 تا 21 مرداد اعلام کرد.
رضایی بااشاره به دیگر رشته های این دوره ازمسابقات افزود: مسابقات آوایی ونمایشی ˈهنریˈ نیز در نیشابور با حضور 53 دانش آموز پسر و 93 دانش آموز دختر برگزارخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات هنری از 21 تا 26 مرداد با حضور دانش آموزان پسر و 26 تا 31 همین ماه نیز با رقابت دانش آموزان دختر به پایان خواهد رسید.
596/7325



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن