تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819182690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت در بازار نیویورک نزدیک به کمترین قیمت آن در شش ماه اخیر معامله شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بلومبرگ: نفت در بازار نیویورک نزدیک به کمترین قیمت آن در شش ماه اخیر معامله شد تهران - ایرنا - بلومبرگ اعلام کرد، نفت وست تگزاس اینترمدیت روز دوشنبه در بازار نیویورک نزدیک به کمترین قیمت آن در شش ماه گذشته معامله شد.


به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از بلومبرگ، این در حالی است که انتظار می رود آمارهای اقتصادی که بزودی منتشر می شوند، نشان دهنده قدرتمندتر شدن اقتصاد آمریکا که بزرگ ترین مصرف کننده نفت در جهان است، باشد.
قیمت نفت برنت دریای شمال امروز در بازار لندن ثابت ماند. قیمت نفت در معالات آتی بازار نیویورک پس از آن که جمعه گذشته بیشترین کاهش هفتگی خود در هفت ماه گذشته را تجربه کرد، امروز اندکی بالا رفت.
شاخص مدیران خرید موسسه مارکیت اکونومیکس احتمالا فردا سه شنبه اعلام می شود، این در حالی است که شاخص مدیران خریدی که به سفارش کارخانه ها تهیه می شود نیز این هفته منتشر خواهد شد.
بنا به اعلام شرکت نفت نورثرن، در عراق، داعش کنترل دو میدان نفتی در شمال این کشور را به دست گرفته است.
کن هاسیگاوا مدیر خرید و فروش انرژی در شرکت نیوئج توکیو گفت: در مورد عرضه نفت نگرانی وجود ندارد.
وی افزود: ما هفته گذشته روی نمودارهای فنی کاهش های شدیدی را مشاهده کردیم. قیمت نقت وست تگزاس اینترمدیت بسیار نزدیک 97 دلار و 50 سنت در هر بشکه و قیمت نفت برنت نزدیک 104 دلار در هر بشکه است.
وی افزود: اگر این سطوح حفظ شوند قیمت نفت دوباره تغییر خواهد یافت.
قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه سپتامبر (10 شهریور الی هشت مهر) در ساعت 15:07 به وقت سنگاپور در معاملات الکترونیکی بازار تجاری نیویورک 22 سنت افزایش یافت و به 98 دلار و 10 سنت در هر بشکه رسید.
قیمت نفت در بازار نیویورک جمعه گذشته با سه دهم درصد کاهش به 97 دلار و 88 سنت رسید که کمترین قیمت از شش فوریه (اواسط بهمن 92) است.
قیمت نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر نیز امروز در ساعت یاد شده در بازار آیس فیوچرز اروپا واقع در لندن 23 سنت یا دو دهم درصد بالا رفت و به 105 دلار و هفت سنت رسید.
اقتصام(6)1063**1594



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن