تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش بی سابقه قیمت هفتگی نفت در بازار نیویورک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بلومبرگ: کاهش بی سابقه قیمت هفتگی نفت در بازار نیویورک تهران - ایرنا - پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد: قیمت نفت در هفته جاری میلادی در بازار نیویورک بیشترین کاهش خود را در هفت ماه گذشته تجربه کرد.


به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از بلومبرگ، ترس از کاهش تقاضا به دلیل کاهش فعالیت پالایشگاه ها در فصل تعمیر و نگهداری، موجب کاهش بی سابقه قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در هفته جاری شد.
براساس اطلاعاتی که دولت آمریکا منتشر کرد، همزمان با کاهش نرخ استفاده پالایشگاه ها از نفت، قیمت ها دیروز (جمعه) برای پنجمین روز متوالی کاهش یافت.
قیمت پایان روزی نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه سپتامبر (شهریور) 29 سنت یا سه دهم درصد کاهش یافت و به 97 دلار و 88 سنت در هر بشکه رسید که کمترین قیمت از ششم فوریه (اواسط بهمن 92) است.
این هفته، قیمت نفت در بازار نیویورک 4.1 درصد کاهش یافت که بیشترین کاهش از سوم ژانویه (اواسط دی 92) است.
قیمت پایان روزی نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر نیز دیروز در بازار آیس فیوچرز اروپا واقع در لندن یک دلار و 18 سنت یا 1.1 درصد کاهش یافت و به 104 دلار و 84 سنت در هر بشکه رسید.
قیمت نفت برنت این هفته 3.3 درصد کمتر شد.
اقتصام(6)1063**1558



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن