تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813100528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث بیمارستانهای سوختگی در کشور ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: احداث بیمارستانهای سوختگی در کشور ضروری است زنجان - ایرنا - عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران گفت: احداث بیمارستانهای سوختگی برای ارتقا خدمات درمانی لازم در این بخش ضروری است.


سید نجات حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متاسفانه احداث بیمارستانها و مراکز سوختگی در کشور مغفول واقع شده و این در حالی است که ایران در زمره کشورهای بلا خیز و بحرانی قرار دارد.
وی یادآورشد: درزمان حاضر 15 تا 20 تخت ویژه بستری بیماران دچار سوختگی در هر مرکز بیمارستانی کشور وجود دارد اما این تعداد تخت پاسخگوی درمان های طولانی مدت این بیماری نیست.
حسینی تصریح کرد: ساخت مراکز درمانی ویژه سوختگی در کلان شهرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و وقوع حوادث گوناگون و متعدد توجه به این موضوع مهم و حیاتی را بیش از گذشته ضروری کرده است.
وی پیشرفت فعالیت های جراحی پلاستیک کشور برای درمان سوختگی بیماران را بسیار چشمگیر و خیره کننده خواند و اظهارکرد: با گسترش علوم و فنون مختلف درجامعه و به کارگیری روش های خاص، درمان سوختگی ها نسبت به گذشته ارتقا یافته است.
این فوق تخصص جراحی پلاستیک مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان خاطرنشان کرد: با وجود کسب موفقیت های نسبی در این حوزه تا رسیدن به حد مطلوب و ایده آل فاصله وجود دارد و اقدامات بیشتری باید در این زمینه انجام شود.
وی اظهار کرد: درمان سوختگی های 50 درصد به پایین در کشور وضعیت مناسبی دارد اما درمان سوختگی های با درصد بالاتر نیازمند استفاده از روش های نوین متداول در جهان است.
وی خاطرنشان کرد: نخبگان و دانشمندان این مرز و بوم همواره توانمندی های بالقوه خود را در عرصه های مختلف اثبات کرده اند و برطرف کردن مشکلات این بخش نیز می تواند چشم انداز بهتری را در این حوزه فراهم کند.
596/7320



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن