تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک بازیگر خوش شانس مقابل گلزار و آیشواریا!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: یک بازیگر خوش شانس مقابل گلزار و آیشواریا!

یک بازیگر خوش شانس مقابل گلزار و آیشواریا!

جالب است که این بازیگر خوش شانس زمانی که انتخاب شود این شانس را دارد که مقابل دو سوپر استار سینمای ایران و هند محمدرضا گلزار و آیشواریا رای بازی کند.

 با دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور این فیلم در پیش تولید وارد مرحله جدیدی شده و حسن دادخواه تهیه‌کننده این فیلم از اعلام فراخوان برای انتخاب بازیگر جدید خبر می‌دهد.مدت‌ها بود در سینمای ایران خبری از فراخوان بازیگری آن هم به شکل علنی و مشخص وجود نداشت اما به نظر می‌رسد کم کم کمبود بازیگران یا شاید تکراری شدن چهره‌ها یا هزار و یک دلیل دیگر که بهتر است خیلی به آن‌ها نپردازیم باعث شده کارگردانان به دنبال بازیگران جدید و ناشناخته بروند. پس از فراخوان جالب و عجیب داریوش مهرجویی برای انتخاب بازیگر نقش اول فیلم «اشباح» (که در ‌‌نهایت هم نصیب امیرعلی دانایی شد) این بار تهیمنه میلانی و حسن دادخواه هم برای دو فیلم مختلف فراخوان بازیگری داده‌اند.یک خوش شانس مقابل گلزار و آیشواریابا دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور این فیلم در پیش تولید وارد مرحله جدیدی شده و حسن دادخواه تهیه‌کننده این فیلم از اعلام فراخوان برای انتخاب بازیگر جدید خبر می‌دهد. جالب است که این بازیگر خوش شانس زمانی که انتخاب شود این شانس را دارد که مقابل دو سوپر استار سینمای ایران و هند محمدرضا گلزار و آیشواریا رای بازی کند.دادخواه در خصوص جزئیات این فراخوان می‌گوید: «در فیلمنامه نقشی وجود دارد که در کنار محمدرضا گلزار وآیشواریا قرار دارد. این شخصیت یک مرد25 تا 35 ساله است که تصمیم گرفتیم برای این نقش از یک چهره جدید استفاده کنیم. به همین دلیل از دانشجویان بازیگری و علاقه‌مندان به این هنر دعوت می‌کنیم تا با حضور در دفتر فیلمسازی بنده مراحل اختصاصی تست را طی کنند تا بتوانیم بهترین گزینه را برای این نقش انتخاب کنیم.»به گفته دادخواه این انتخاب توسط خودش و کارگردان انجام خواهد شد. دادخواه در خصوص تاریخ این فراخوان هم می‌گوید: «به زودی در فراخوانی زمان و مکان مراجعه علاقه‌مندان را اعلام می‌کنیم. ما قصد داریم از نابازیگری که تواناییش را داشته باشد استفاده کنیم و این هدف ماست. ویژگی خاصی هم در نظر نگرفته‌ایم. هر جوان سالمی با قد و چهره متوسط هم می‌تواند در این آزمون شرکت کند.»


1393/05/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن