تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین قاب‌های Galaxy S5 +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:قیمت روز: بهترین قاب‌های Galaxy S5 +عکس
 

،پس از این که گوشی گلکسی اس5 معرفی شد، طراحان خوش سلیقه قاب های مختلف و زیبایی را برای این مدل گوشی سامسونگ طراحی کرده اند که همگی دارای طراحی هوشمندانه و امکانات منحصر‌به‌فردی هستند که در نوع خود بسیار کارآمد خواهند بود.در این مطلب به معرفی بهترین های آنان می پردازیم. Incipio Highland: این قاب 40 دلاری یک جایگاه نگهداری کارت حافظه و یک پایه ویژه برای قرار دادن دستگاه در وضعیت پخش دارد.

Tech21 Impact Mesh: این قاب از الیاف ویژه مقاومی ساخته‌شده است که رد ساخت تجهیزات نظامی به کار می‌رود و 35 دلار قیمت دارد.

M-Edge Echo: این قاب 35 دلاری برای مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 6 فوت طراحی‌شده است و رنگ‌بندی متنوعی دارد.

Griffin Survivor: این قاب نیز از موادی که در صنایع نظامی ساخته می‌شود ساخته‌شده و علاوه بر پشت و کناره‌ها، از نمایشگر نیز محافظت می‌کند و تنها 50 دل

Belkin 2-in-1 Wallet Folio Case: این قاب 40 دلاری هم به‌صورت کشویی باز شده و هم مدل کتابی قابل‌استفاده است تا از عدسی دوربین نیز محافظت کند.

Griffin Reveal: این کیس با کمترین تأثیر در ظاهر گوشی شما، مقاومت آن در برابر ضربات را بالا می‌برد و 25 دلار قیمت دارد.

iLuv Jstyle Leather Wallet Cas: این قاب 70 دلاری رسماً گوشی شمارا به یک کیف پول کامل تبدیل کرده و درعین‌حال از آن در برابر ضربات محافظت می‌کند.

Speck CandyShell Grip: این کیس به نحوی طراحی‌شده است که بدنه پشتی آن در دست گیر می‌کند و گوشی شما با این قاب 35 دلاری دیگر از دستتان سر نخواهد خورد.

X-Doria Dash Folio: این قاب سی دلاری به شما اجازه می‌دهد تا گوشی را در هر دو وضعیت عمودی و افقی برای پخش تصاویر بر روی استند قرار بدهید.

PureGear Case with Kickstand + Holster: این کیس 30 دلاری علاوه بر داشتن یک پایه داخلی، امکان استفاده از دوربین به‌صورت کشویی را نیز فراهم می‌آورد.

X-Doria Dash Folio: این قاب سی دلاری به شما اجازه می‌دهد تا گوشی را در هر دو وضعیت عمودی و افقی برای پخش تصاویر بر روی استند قرار بدهید.

PureGear Case with Kickstand + Holster: این کیس 30 دلاری علاوه بر داشتن یک پایه داخلی، امکان استفاده از دوربین به‌صورت کشویی را نیز فراهم می‌آورد.

Otterbox Commuter Wallet Case: این کیس علاوه بر داشتن مقاومت بالا، یک کیف پول کشویی نیز در پشت گوشی ایجاد می‌کند و 45 دلار قیمت دارد.

 

1393/5/12     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قیمت روز]
[مشاهده در: www.gheymaterooz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن