تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802504406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت های فرهنگی اولویت برنامه های جهاد دانشگاهی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فعالیت های فرهنگی اولویت برنامه های جهاد دانشگاهی است سنندج - ایرنا- رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: برنامه های فرهنگی، اولویت و محور فعالیت های جهاد دانشگاهی است.


به گزارش ایرنا، دکتر حمید رضا مجردی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جهاد دانشگاهی نهادی برخاسته از متن انقلاب است که در راستای اهداف شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه های مختلف فرهنگی فعالیت می کند.
وی تولید علم و توسعه علمی کشور، آموزش و اشتغال را وظیفه اصلی جهاد دانشگاهی بیان کرد و گفت: الگوسازی بویژه الگوسازی علمی در حوزه پزشکی و پژوهشکده رویان از فعالیت های این نهاد است.
وی افزود: 10 سازمان از جمله سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و صندوق قرض الحسنه زیر مجموعه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی است که در زمینه های مختلف فرهنگی فعالیت می کند.
رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان به آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت این نهاد اشاره کرد و گفت: آموزش دانشجو در مقطع کاردانی و دکترای پژوهشی از آموزش های بلند مدت این نهاد است.
مجردی افزود: جهاد دانشگاهی کردستان در مقطع دکترای تخصصی غیرپزشکی و دکترای تخصصی رشته های پزشکی دانشجو دارد.
وی با اشاره به پژوهشکده های فعال در سطح کشور گفت: مرکز پژوهشی رویان از پژوهشکده های فعال جهاد دانشگاهی است.
وی یادآورشد: سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان از دیگر حوزه های پژوهشی این نهاد است که در راستای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی فعالیت می کند.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در کردستان با محوریت آموزش، پژوهش، اشتغال و رویکرد فرهنگی تاسیس شد گفت: افزون بر زمینه های فرهنگی این نهاد در عرصه های مختلف فعالیت می کند.
مجردی از در دست احداث بودن ساختمان دیگر جهاد دانشگاهی در استان کردستان خبر داد و گفت: امید است این مرکز سال تا مهر سال 94 به بهره برداری برسد.
وی همچنین از تملک زمین و آغاز عملیات احداث مرکز دانشگاهی در شهرستان های بانه و مریوان خبر داد و افزود: تملک زمین سایر شهرستان های استان در دست پیگیری است.
وی گفت: غیر از شهرستان سروآباد و دهگلان مراکز جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش فعالیت می کند.
به گفته وی سال گذشته به بیش از 20 هزار فراگیر، آموزش های لازم ارایه شد و بیش از پنج هزار نفر از کارمندان دولت نیز آموزش های ضمن خدمت را فراگرفتند.
وی همچنین فعال شدن مرکز آموزش های الکترونیکی و راه اندازی سامانه رویش را از دیگر فعالیت این نهاد بیان کرد و افزود: دوره های آموزشی تربیت تکنسین داروخانه و دستیار دندانپزشک از حوزه های آموزش های تخصصی این نهاد است.
وی همچنین برگزاری دوره های بین المللی با عنوان تشدید جرم یابی و فرایند تشخیص و جمع آوری مدارک در سامانه مجازی را از فعالیت های این مرکز بیان کرد.
به گفته وی هم اکنون حدود هزار و 200 دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی در جهاد دانشگاهی تحصیل می کنند.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی کردستان در سال 89 فعالیت های آموزشی را با سه رشته کاردانی آغاز کرده است گفت: اکنون این مرکز در سه رشته در مقطع کاردانی، هفت رشته کاردانی فنی، چهار رشته در مقطع کارشناسی و یک رشته غیر حضوری بنام مدیریت خانواده در مقطع کارشناسی فعالیت می کنند.
مجردی راه اندازی بانک خون بندناف رویان در سال 88 را از فعالیت های پژوهشی جهاد دانشگاهی برشمرد و گفت: هم اکنون نمایندگی خون بند ناف در تمام شهرستان های استان مستقر است.
به گفته وی؛ نمایندگی بانک خون بند ناف در دو سال گذشته در بیمارستان ژین عراق نیز دایر شده است.
وی افزود: سازمان همیاری اشتغال جهاد دانشگاهی کردستان اقدام به برگزاری دوره های توانمندسازی و آموزرش مهارت کسب و کار کرده است.
وی یادآورشد: دپارتمان تخصصی مشاوره شغلی و کارآفرینی مجوز فعالیت را اخد کرده و در این راستا فعالیت می کند.
مجردی هفته نامه بازار کار را متعلق به جهاد دانشگاهی دانست و گفت: سایت kurdestan.javedan.com در راستای افراد جویای کاریابی راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه 16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی است گفت: در این هفته برنامه های خاصی در استان کردستان برگزار می شود.
به گفته وی برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، رونمایی از کتاب های چاپ شده سازمان انتشارات کردستان، افتتاح دپارتمان کار آفرینی شغلی، حضور رییس جهاد دانشگاهی در پژوهشکده رویان تهران،
دیدار با استاندار و دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی از گلزار شهدا، گردهمایی سراسری استانی تقدیر از جهادگران نمونه و سخنرانی در خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی از اهم برنامه هایی است که بمناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
جهاد دانشگاهی اوایل انقلاب و حدود 34 سال قبل در راستای تثبیت و تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی تاسیس شد.
جهاد دانشگاهی کردستان جزو جدید ترین واحدهای دانشگاهی در سطح کشور است که از سال 85 با محوریت آموزش، پژوهش، اشتغال و رویکرد فرهنگی تاسیس شد.ک/2
7352/533



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن