تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری هفت شکارچی متخلف در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روابط عمومی اداره کل محیط زیست زنجان خبر داد: دستگیری هفت شکارچی متخلف در زنجان زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری هفت شکارچی و صیاد متخلف در این استان خبر داد.


امجد باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای تعطیل عید سعید فطر تعدادی ادوات شکاری غیر مجاز از شکارچیان و صیادان متخلف در استان زنجان کشف و ضبط شد.
وی یادآورشد: دو قبضه اسلحه ته پر تک لول غیر مجاز، دو قبضه تفنگ ته پر تک لول متعلق به غیر، یک قبضه اسلحه مجاز به جرم شروع به شکار، 16 تیر فشنگ چارپاره مخصوص شکار چهار پایان بزرگ و 21 تیر فشنگ ساچمه از ادوات غیر مجاز کشف و ضبط شده به شمار می آید.
باقری ادامه داد: یک رشته تور دیواری صید ماهی و هشت قطعه ماهی صید شده از دیگر ادوات کشف و ضبط شده توسط یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در مناطق شکار ممنوع این استان است.
مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: علیرغم هشدارهای داده شده در این زمینه، افراد متاسفانه اقدام به تکرار تخلف و ارتکاب جرم می کنند
باقری افزود: ماموران و محیط بانان زحمتکش و پر تلاش این استان به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات در حال گشت، کنترل و حفاظت از مناطق تحت مدیریت محیط زیست زنجان هستند.
وی تاکید کرد: بر حسب وظیفه ذاتی سازمان حفاظت محیط زیست، کارکنان و ماموران این اداره کل در انجام ماموریت های محوله از هیچ کوششی دریغ نکرده و با متخلفان برابر با قانون و بدون اغماض برخورد می کنند.
مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: مردم این استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به نزدیکترین واحد نگهبانی محیط زیست گزارش و یا با شاره تلفن های 33554001 و 09392888657 تماس حاصل کنند.
باقری به قدردانی از مردم استان زنجان در زمینه همکاری با این اداره کل به منظور اطلاع رسانی از تخلفات پرداخت و افزود: مقابله با تخلفات نیازمند همکاری بیش از گذشته همه مردم است.
7325/7319



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن