تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخذ رضایت قصاص یکی از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخذ رضایت قصاص یکی از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان است سقز- ایرنا- فرماندار سقز یکی از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان را اخذ رضایت قصاص عنوان کرد و گفت: خانواده هایی که از قصاص می گذرند رافت اسلامی را در جامعه ترویج داده و قرب الهی را نصیب خود می کنند.


به گزارش ایرنا، نادر فخری روز یکشنبه در بازدید از انجمن حمایت از زندانیان سقز افزود: عفو و بخشش یکی از صفات ارزشمند انسانی و از خصیصه های بارز اخلاقی یک انسان خود ساخته و با ایمان بر شمرده شده و مستلزم صبری عظیم و درکی عمیق است.
به گفته وی بخشش و گذشت، از بزرگی روح حکایت دارد و اقدامی عزت آفرین است که باید در جامعه بسط و گسترش داده شود.
فرماندار سقز در ادامه پیگیری اخذ رضایت شاکی، برگزاری جلسات صلح و سازش، تخفیف مجازات از اعدام به حبس، پرداخت کمک بلاعوض به زندانیان و پرداخت کمک بلاعوض سازمان زندان ها به مناسبت های مختلف را از دیگر اقدامات این نهاد حمایتی عنوان کرد.
وی خواستار توجه بیشتر به مدیریت منابع، صرفه جویی در هزینه ها، افزایش بهره وری کارکنان و درآمد مستمر و پایدار این انجمن جهت ارائه خدمات بیشتر به خانواده زندانیان بی بضاعت شد.
فخری از مردم سقز برای حمایت های مادی و معنوی از زندان مرکزی این شهرستان در آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر کرد و گفت: پیشگام بودن مردم این شهرستان در امور خیر، بواسطه پیشینه ارزشمند تاریخی، فرهنگی و اصالت این مردمان است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سقز هم در این بازدید با اشاره به اقدامات این انجمن و گستردگی امورات، خواستار حمایت خیرین شد.
محمد رشید غفوری تحت پوشش قراردادن خانواده های زندانی بی بضاعت، پرداخت مستمری، ارائه خدمات کمک آموزشی به خانواده های بی بضاعت و توزیع سبد کالایی در ایام های مختلف را از فعالیت های این انجمن در سال جاری برشمرد.
انجمن حمایت از زندانیان، موسسه ای خیریه و غیر انتفاعی و دارای شخصیت حقوقی است که در جهت کمک های مادی و معنوی و مددکاری به خانواده های بی بضاعت زندانیان فعالیت می کند.ک/2
7348/533



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن