تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ناهنجاری ها در گرو برنامه ریزی مبتنی بر آمار صحیح است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاهش ناهنجاری ها در گرو برنامه ریزی مبتنی بر آمار صحیح است بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت:کسب اطلاعات و داده های آماری صحیح و به روز نقشی اساسی در برنامه ریزی ها و مدیریت حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی بویژه کاهش ناهنجاری ها دارد.


به گزارش ایرنا رسول رستمی روز یکشنبه درنشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی تنگستان افزود: دراین ارتباط ثبت دقیق و به هنگام وقایع حیاتی چهارگانه درشهرستان نیازی ضروری است که مسوولان ذیربط با تعامل و همکاری دراین زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
وی اضافه کرد: با توجه به این که حدود 70 درصد جمعیت شهرستان تنگستان روستایی است، کسب اطلاعات و آمار دقیق درسطح روستا از نیازهای اساسی برای خدمات رسانی بهتر به مردم است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تنگستان اضافه کرد: دراین ارتباط باید کارگاه آموزش دهیاران و تبیین وظایف آنان در دستور کار قرار گیرد.
رییس اداره ثبت احوال تنگستان نیز گفت: درچهار ماه اول سال جاری 400 نفر دراین شهرستان متولد شده اند که از این شمار 202 نفر پسرو 198 دختر هستند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 7 درصد کاهش دارد.
محمدحسین زمانی افزود: بیشترین فراوانی نام ها در بین پسران ابوالفضل و در بین دختران زهرا بوده است.
وی یادآورشد: رشد جمعیت در شهرستان تنگستان پارسال 1.77 بوده است. ک/2
628/539



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن