تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802406126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ریزی برای کمک به کاهش تصادفات جاده ای از اولویت ها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برنامه ریزی برای کمک به کاهش تصادفات جاده ای از اولویت ها باشد یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی و انجام اقدامات عملیاتی برای کمک به کاهش تصادفات جاده ای از اولویت های دستگاه های اجرایی مربوطه در این استان باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی یکشنبه شب در نشست کمیته بررسی راهکارهای کاهش تصادفات جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد افزود: رفع نقاط حادثه خیز برون و درون شهری، نصب علایم هشدار دهنده، نصب سرعت گیر مناسب،ایجاد پل های عابر پیاده، خط کشی معابر، نصب دوربین های هوشمند در جاده ها، تشدید اعمال قانون و مقررات و فرهنگ سازی برای استفاده از کمربند ایمنی و رعایت قانون و مقررات رانندگی از جمله راهکارهای مهم برای کاهش تصادفات به شمار می رود که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه تصادفات یکی از معضلات فعلی است که موجب تلفات جانی زیادی می شود و دومین عامل مرگ و میر در کشور به شمار می رود، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با تشکیل کمیته ای با عنوان کاهش تصادفات جاده ای به ریاست استانداران قصد دارد با بررسی علل و عوامل اصلی تصادفات در هر استان راهکارهای مناسب برای کاهش تصادفات را در دستور کار قرار دهد.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه در برخی از سالها آمار تلفات جاده ای در این استان رو به کاهش بوده است، گفت: روندکاهش تصادفات باید استمرار یابد.
سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در چهار ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه برون و درون شهری حدود 33 درصد کاهش تلفات جاده ای سرصحنه داشته ایم.
وی بیان کرد: فرهنگ رانندگی درست باید در کوتاه مدت و بلند مدت متناسب با شرایط استان و بر اساس شاخص هایی در مدارس و دانشگاه ها آموزش داده شود.
غلامزاده اظهار کرد: نقاط حادثه خیز زیادی در حوزه برون و درون شهری کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که باید براساس اولویت برطرف شوند تا از بروز حوادث و تصادفات جلوگیری شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در چهار ماه اول امسال 100 درصد تصادفات درون شهری مربوط به عابران پیاده بوده است.
سرهنگ ابولحسن ملکی با اشاره به اینکه قوانین ترافیکی برای جلوگیری از تصادفات کافی نیست، افزود: استقرار وانت بارها در خیابان های یاسوج و سایر شهرهای استان موجب بروز تصادفات متعدد می شود و نیاز به ساماندهی دارند.
وی ساماندهی نشدن گذرگاه های عابر پیاده در شهرهای استان و نبود و استقرار نامناسب پل های عابر پیاده را از دیگر مشکلات این حوزه برشمرد و افزود: بیشتر تصادفات درون شهری در نقاط کور اتفاق می افتد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد نیز از نصب دوربین های نظارت تصویری در 11 نقطه از جاده های استان در آینده نزدیک خبر داد.
671/7533



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن