تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار غول جاسوسی آمریکا به سوئد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فرار غول جاسوسی آمریکا به سوئد


مقامات ارتش آمریکا اعلام کردند یک فروند هواپیمای جاسوسی نیروی هوایی این کشور به دنبال رهگیری ارتش روسیه،بدون مجوز وارد حریم هوایی سوئد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبراز واشنگتن تایمز، یک فروند هواپیمای غول پیکر جاسوسی آمریکا برای فرار از دست جنگنده روسیه مجبور به ورود غیر قانونی به حریم هوایی سوئد شد. به گزارش روزنامه واشنگتن تایمز مقامات نظامی آمریکا اعلام کردند که در هجدهم ژوئیه گذشته یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا از نوع آر سی - یکصد و سی و پنج در حین انجام ماموریتی در حریم هوایی بین المللی از سوی یک جت جنگنده روسیه تعقیب شد.  
یکی از مقامات ارتش آمریکا که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد این هواپیمای جاسوسی آمریکا 18 ژوئیه گذشته در حال عملیات جاسوسی از ارتش روسیه و پرواز در حریم هوایی بین المللی بوده است که نیروهای ارتش روسیه آن را رهگیری کردند.
مقامات نظامی آمریکا با اشاره به اینکه پایگاه نظامی - راداری روسیه روی زمین در تلاش بوده است تا محل دقیق هواپیمای جاسوسی را شناسایی و ردیابی کند می گویند روس ها یک جنگنده نظامی را به پرواز درآوردند تا هواپیمای جاسوسی آمریکا را مورد حمله قرار دهد.
ورود بدون مجوز هواپیمای جاسوسی امریکا به حریم هوایی سوئد


مقامات نظامی آمریکا می گویند هواپیمای جاسوسی آمریکا برای فرار از دست جنگنده روسیه و رادارها مجبور به ورود غیر مجاز به حریم هوایی سوئد شد.

مقامات آمریکا می گویند اقدام روسیه به ردیابی هواپیمای جاسوسی آمریکا در حریم هوایی بین المللی و اعزام یک جنگنده غیر معمول است. یونایتدپرس از واشنگتن گزارش داد مقامات آمریکا در حال گفتگو با مقامات سوئد درباره این موضوع از جمله درباره احتمال وقوع مجدد آن در آینده در صورتی که هواپیماهای آمریکا هدف رهگیری روسیه قرار گیرد ، هستند.
 


یک شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن