تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار از دیرالزور/ قیام علیه داعش/ لحظه ی انفجار ابوهریره آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فرار از دیرالزور/ قیام علیه داعش/ لحظه ی انفجار ابوهریره آمریکایی


«بهاء صقر» سرکرده مخالفان سوری، در «اردوگاه یرموک» دردمشق به دست فردی ناشناس کشته شد. ارتش سوریه نیز در قلمون بیست تروریست رابه هلاکت رساند.سرکرده گروه تروریستی النصره نیز در خان السبل(جنوب شهر ادلب) کشته شده و همچنین فیلم انتحاری آمریکایی منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه تلویزیونی «المیادین»، از کشته شدن «بهاء صقر»، سرکرده گردان عبدالله عزام (از مخالفان سوریه)، در «اردوگاه یرموک» در دمشق، به دست فردی ناشناس خبر داد. همچنین، ارتش سوریه، ضربات شدیدی به تروریستها در منطقه قلمون وارد کرد.
ارتش سوریه
جنگنده های ارتش سوریه، با بمباران کاروان تروریست ها در منطقه «جرود»، شهر قلمون، بیست تروریست را هلاک و دهها تن را نیز زخمی کردند. تروریست ها قصد داشتند از منطقه تپه های «عرسال»، وارد  قلمون شوند. فرار تروریست ها از استان دیرالزور سوریه
دیده‌بان حقوق بشر سوریه تاکید کردگروهک تروریستی داعش از روستاهای «ابوحمام»، «الکشکیه» و «غرانیج» که تحت امر یک قبیله سنی به نام «الشعیطات» در استان دیرالزور است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

این سازمان همچنین اعلام کرد، اعضای این قبیله مقرهای متعلق به داعش را در روستای «چهارمی» به آتش کشیدند و گزارش‌ها حاکی از آن است که داعشی‌ها، از پنجمین روستا در این منطقه نیز عقب‌نشینی کردند.

درگیری میان اعضای این قبیله سنی و داعشی‌ها از روز چهارشنبه آغاز شد و اعضای قبیله مذکور این حرکت را «قیام» علیه داعش خواندند. کشته شدن سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره «یعقوب العمر»، سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره در شهر ادلب در نزدیکی «خان السبل» در جنوب این شهر کشته شد .
این تروریست گروه جبهه النصره در ادلب، بر اثر انفجار یک بمب در خودرو حامل وی در نزدیکی خان السبل کشته شد . عمر که یک سوری تقریبا 40 ساله بود، در ماه آوریل پس از کشته شدن ابوممد الانصاری به دست گروهک تروریستی داعش، سمت سرکردگی محلی جبهه النصره را برعهده گرفت.

جبهه النصره/93/05/11

نیروهای جبهه النصره بین پنج تا 20 هزار نفر که اکثر آنها از اتباع کشورهای عربی و غربی هستند، تخمین زده می شوند.

اعضای این گروه در 11 استان از 14 استان سوریه به ویژه در ادلب، حلب و دیرالزور، فعال هستند.
شهروند آمریکایی که با افتحار برای تروریست ها انتحاری شد!
منیر محمد ابوسل ها، شهروند آمریکایی در ویدئویی که در اینترنت منتشر شد، دلایل حمله انتحاری در ماه مه گذشته در شمال سوریه را توضیح داده است.
دانلود
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ال موندو اسپانیا،‌ در این ویدئو که روز دوشنبه گذشته در یوتیوب و در ساعات اخیر در دیگر شبکه های اجتماعی قرار داده شده است، سل ها دارای لقب ابو حریره آمریکایی ادعا می کند که زندگی مجاهد غیر قابل باور است.
ابوحریری انتحاری آمریکایی

او گفت: «این بهترین زندگی است که داشته ام. در آمریکا زندگی کرده ام. می دانم چگونه است. تمام پارک های تفریحی را داری، رستوران ها، غذاها و تمام این آشغال ها و خودروها را. فکر می کنید که خوشبختید، نه نیستید و هرگز نیز نخواهید بود».
دانلود
سل ها که بیست و پنجم مه گذشته در حمله ای انتحاری در استان ادلب سوریه کشته شد گفت: «تمام آن چه که در آمریکا صورت می دهی چهل، پنجاه، شصت ساعت کار در هفته است و سپس می روی و برای آشغال هزینه می کنی».
ابوحریری انتحاری آمریکایی

در این ویدئو که درستی آن هنوز به شکل مستقل تایید نشده است، ابو حریره گذرنامه آمریکایی خود را می سوزاند.
به علاوه توضیح می دهد که برای پیوستن به جهاد در سوریه ابتدا تنها با بیست دلار پول به استانبول رفت و سپس به لطف مجاهدین دیگر چیزها و لباس به دست آورد.
ابوحریری انتحاری آمریکایی

او در این ویدئوی نیم ساعته با عنوان «سرگذشت مهاجر آمریکایی»، مسلمانان را به پیوستن به جهاد تشویق و بی ایمانان را تهدید می کند. چهارچوب راهبردی جنگ به نفع ارتش سوریه است «فهد جاسم الفریج»، وزیر دفاع سوریه در گفتگوی تلفنی دیروز(جمعه) خود با تلویزیون رسمی سوریه، از مخالفان این کشور خواست سلاح خود را بر زمین بگذارند و با رجوع به عقل خود به آغوش وطن بازگردند.
وی که به مناسبت شصت و نهمین سالگرد تاسیس ارتش سوریه سخن میگفت، افزود که نیروهای ارتش سوریه در بیش از 3 سال جنگ، نتایج درگیریها را به نفع خود تغییر داده‌اند و دیگر پذیرفته نیست که انسان به گمراهی خود ادامه دهد و ادامه همراهی با خیانتکاران وطن باعث ذلت خواهد شد.

الفریج افزود: مهم این است که کسانی که گمان می‌کنند ادامه همراهی با گروههای قتل و کشتار باعث رسیدن به دست‌آوردهایی می‌شود که در طول 3 سال و 4 ماه گذشته از آن عاجز بوده‌اند، بدانند در اشتباهند؛ زیرا چهارچوب راهبردی جنگ به نفع ارتش سوریه است.

وزیردفاع سوریه

وزیر دفاع سوریه در پایان گفت: جنگ ما با تروریسم جدی است و سستی در آن راه ندارد و ما بیشتر از هر زمان دیگری مصمم به ادامه این راه برای مبارزه با طرحهای فتنه و تقسیم دولتهای حامی تروریسم و استعمار هستیم.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن