تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815222280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاپیتان تیم ملی سپک تاکرا: نمی دانم چرا از تیم ملی خط خوردم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاپیتان تیم ملی سپک تاکرا: نمی دانم چرا از تیم ملی خط خوردم شیراز- ایرنا - کاپیتان شیرازی تیم ملی سپک تاکرای ایران که حضورش در تیم ملی منتفی شده معتقد است دست هایی در کار است تا در تیم ملی نباشد و پرسید:به رغم آمادگی که دارم نمی دانم چرا از تیم ملی خط خوردم؟


حمید رضا جعفری پور ، یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت:هشت سال است عضو تیم ملی هستم و چهارسال هم افتخار کاپیتانی را دارم و تعجب می کنم از تیمی که قهرمان لیگ برتر شده هیچ بازیکنی انتخاب نشده است.
وی اضافه کرد: از تیم چهارم لیگ برتر چند بازیکن و مربی را انتخاب کردند و این امر در حالی است که تیم گلنوش البرز که قهرمان لیگ شده هیچ سهمی در تیم ملی ندارد.
جعفری پور ادامه داد :هشت سال بدون حقوق و پاداش در خدمت تیم ملی هستم و به نظر می رسد با توجه به اینکه در اردوهای تیم ملی از حق بازیکنان دفاع می کردم، از تیم ملی خط خوردم.
وی اضافه کرد: چند سال است که تیم ملی در انحصار دو شخص خاص است و از محمد علی پور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی که تلاش بسیار زیادی برای موفقیت این رشته جذاب را دارد، می خواهم به این امر رسیدگی کند.
جعفری پور در باره «سومکیت سانگ ساتینون» سرمربی تایلندی تیم ملی سپ تاکرا گفت: از این مربی که در دوره بازیگریش قهرمان جهان شده شناخت زیادی دارم وسابقه خوبی به همراه تیم ملی تایلند در مسابقات جهانی دارد و از اینکه نام من در فهرست تیم ملی نبود، تعجب کرد.
او بیان داشت: فهرست تیم ملی براساس سلیقه یک شخص خاص به سرمربی تیم ملی تحمیل شده است و اگر در کار این مربی با دانش دخالت نکنند قطعا شاهد تحول خوبی در این رشته خواهیم بود.
وی افزود: تیم گلنوش البرز با مربیگری هومن گودرزی در حالی که دو هفته از تشکیل این تیم می گذشت توانست قهرمان لیگ برتر شود و مربی این تیم لیاقت آن را داشت که در کنار تیم ملی باشد ضمن اینکه قرار است با تیم گلنوش در مسابقات بین المللی فرانسه که شهریورماه امسال برگزار می شود،شرکت کنیم.
وی بیان کرد :باید از مدیران شرکت گلنوش البرز که بر روی سپک تاکرا سرمایه گذاری کرده اند، تقدیر و حمایت کرد تا آنها نیز در ادامه دلسرد نشوند و همچنان تیم داری کنند.
مسابقات جهانی سپک تاکرا در سال 2014 از تاریخ 13 الی 20 مرداد ماه در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار خواهد شد.
تیم ملی مردان و زنان ایران در این مسابقات حضور دارد.
ورزش سپک تاکرا همانند والیبال است با این تفاوت که بازیکنان دو تیم به جای استفاده از دست برای ضربه زدن به توپ، از پا استفاده می کنند.زنند.ک/3
7368 /675



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن