تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820130246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای تکمیل پروژه های شهری تمام تلاش خود را انجام می دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قم: برای تکمیل پروژه های شهری تمام تلاش خود را انجام می دهیم قم - ایرنا - استاندار قم گفت: برای تکمیل پروژه های شهری درقم تمام سعی خود را انجام می دهیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ شنبه شب در آیین افتتاح پل بعثت درقم اظهار کرد: ما با توجه به خشکسالی باران و بودجه با همه مشکلات، تلاش می کنیم درخدمت شهرداری باشیم و موانع کارشان را به حداقل برسانیم و کوشش ما بر این است تمام موانع کار شهرداری را برداریم.
وی از تمام دستگاه های استان خواست تا در جهت اهداف شهرداری کار کنند و در اسرع وقت موانع بر سر راه پروژه های شهری را رفع تا شهرداری بتواند موفق تر از گذشته عمل کند.
وی با بیان اینکه نگاه شورای اسلامی شهر، شهرداری و مسوولان آن در یک افق آینده بسیار وسیع و دارای چشم اندازی خوب است، اظهار کرد: دولت وظیفه دارد از این حرکت با تمام قوا حمایت کند و همه دستگاه ها نیز موظف هستند کمک کنند تا پروژه های شهری به پیش بروند و مردم در رفاه و آسایش زندگی نمایند.
صالحی منش با اشاره به ویژگی های قم خاطرنشان کرد: قم در راه مواصلاتی سایر استان هاست و وجود بارگاه ملکوتی بانوی کریمه اهل بیت (س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه و مراجع عظام تقلید همه یک پتانسیل بالا و یک قدرت، قوت و عظمت برای این استان است.
وی با بیان اینکه همه افتخار می کنیم که خادمان شهر اهل بیت (س) هستیم، تاکید کرد: روحانیت معزز و مردم شریف قم باعث افتخار ایران هستند و تعهد می کنم با تمام قوا پروژه های عمرانی مانند مونوریل و مترو و دیون دولتی را پیگیری کنم و زمینه ها و بسترهای مناسب را برای فعالیت های شهری شهرداری فراهم نمایم.
وی از فعالیت های شبانه روزی شهرداری قدردانی کرد و گفت: شهرداری جهادگونه پروژه های شهری را عملیاتی می کند و با توجه به گرفتاری های مالی سراسر کشور، کار را مجاهدانه به پیش می برند؛ شهرداری قم به طور سیستماتیک و با مدیریت منسجم و برنامه ریزی کارهایش را بخوبی به پیش می برد.
صالحی منش همچنین از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استان که با تمام وجود تلاش می کنند تا قم در همه زمینه ها تعالی و پیشرفت داشته باشد، تقدیر و سپاسگزاری کرد.
استاندار قم ضمن تقدیر از خدمات نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره کل اطلاعات استان در برقراری امنیت، خاطرنشان کرد: کوچک ترین مشکل امنیتی در این استان نداریم.
وی در بخش دیگر سخنانش به جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و گفت: به حول قوه الهی همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند اگر مسلمانان ˈید واحدهˈ شوند اسراییل از میان خواهد رفت و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی مجاهدانه راه امام راحل (ره) را در پیش گرفته اند و با همت والای ملت ایران و سایر ملت های اسلامی اسراییل نابود شدنی است.
تقاطع غیر همسطح بعثت (پل و زیرگذر بعثت) در تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان هنرستان به منظور تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی این منطقه با صرف هزینه 150 میلیارد ریال ساخته شده است که 463 متر طول و 23 متر عرض دارد.
عبور و مرور از این زیرگذر از حدود دو ماه قبل به صورت موقت انجام می شد که شنبه شب با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان و اهالی این منطقه با انجام برنامه نورافشانی به طور رسمی افتتاح شد.
عملیات ساخت این پروژه در سال 1389 و همزمان با اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) بعنوان یکی از 9 تقاطع این بلوار در دستور کار قرار گرفت و سازه اصلی پل در اواسط سال 1390 به طور 100 درصد اجرا شد که به علت وجود برخی معارضات بهره برداری از این تقاطع به تعویق افتاد.
در نهایت در طول مدت زمان چهار ماه و با فعالیت شبانه روزی کارکنان شهرداری قم این تقاطع مورد بهره برداری قرار گرفت.
ˈبلوار پیامبر اعظم (ص)ˈ به طول هفت کیلومتر حرم مطهر حضرت معصومه (س) را به مسجد مقدس جمکران متصل می کند. ک/3
7406/ 550/



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن