تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فرهنگی جامعه مرهون توسعه عرصه های مختلف است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توسعه فرهنگی جامعه مرهون توسعه عرصه های مختلف است سقز - ایرنا - فرماندار سقز توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف جامعه را مرهون توسعه فرهنگی دانست و گفت: تحول در بخش فرهنگی جامعه زمینه ساز تحول در سایر بخش هاست.


به گزارش ایرنا؛ نادر فخری روز شنبه در آیین معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سابقه فرهنگی استان کردستان و معرفی این استان به عنوان استان فرهنگی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی هنری با محتوای غنی و مناسب باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی ارتقای فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی را در جامعه مهم ارزیابی کرد و افزود: با بهره گیری از امکانات و ابزارها باید شاخص های فرهنگی این شهرستان ارتقا یابد.
وی گفت: جامعه ایرانی از فرهنگ اسلامی و اعتقادات دینی قوی برخوردار است.
وی با اشاره به جنگ نرم و هجمه های تبلیغاتی دشمن گفت: تقویت فرهنگ بومی و فرهنگ دینی جامعه بهترین ابزار برای مقابله با این تبلیغات ضد فرهنگی است.
وی مردم شهرستان سقز را مردمانی فرهنگ دوست توصیف کرد و افزود: مردم این شهرستان از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری استقبال می کنند.
به گفته وی؛ در سال جاری دو میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی ها برای ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این جلسه حمایت مسوولان فرهنگ و هنر را از برنامه های فرهنگی و هنرمندان و ارتباط و تعامل با هنرمندان ضروری دانست.
حجت الاسلام رحیم جعفری، با اشاره به سوابق فرهنگی شهرستان سقز، اجرای تئاتر کردی و وجود گروه های نمایش توانمند را از پتانسیل های این شهرستان برشمرد.
وی هدف اداره کل ارشاد اسلامی را جذب افراد خوش فکر و دوستدار نظام دانست و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی باید طبق ارزش ها اسلامی باشد.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید از برگزاری برنامه های فرهنگی حمایت می کند در همین راستا به منظور ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی باید از تمام ابزارها بهره گرفت.
وی از تمامی صاحبان فرهنگ و هنر خواست تا با ارایه راهکار و پیشنهاد و انتقاد سازنده لازم این اداره را همکاری نمایند.
وی اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برگزاری کنگره های فرهنگی، هنری و دینی عنوان کرد.
در این مراسم از عطا احمدی سرپرست قبلی این اداره تجلیل و قدردانی شد و هیوا حاجی محمدی به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز معرفی شد.ک/2
7352/533



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن