تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820413465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه آموزش های مهارتی در کاهش بیکاری در جامعه موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان فتحی:
توسعه آموزش های مهارتی در کاهش بیکاری در جامعه موثر است
زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان به لزوم توجه به آموزش های مهارتی اشاره کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی زنجان در توسعه آموزش های مهارتی پیشتاز است.



 محمد فتحی در گفتگو باخبرنگار مهر،افزود: دانشگاه علمی کاربردی در برنامه های درسی خود واحدی به عنوان کارآفرینی در جهت توسعه دروس عملی و تئوری دارد.

وی با اشاره به برخی از دروسی که در محیط کار قرار دارند اظهار داشت: برخی از رشته ها به ویژه رشته های سرب و روی در محیط کار برگزار می شود که با آموزش های کارآفرینی دانشجوان بتوانند آموخته های خود را باعمل اجرا کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان افزود: دانشجویان با کلاس های کاربینی،می توانند در محیط کار رشته مورد نظر رابازبینی و در صورت تمایل در همان رشته ادامه تحصیل دهند.

فتحی کارآموزی را جزو نقاط قوت دانشگاه علمی کاربردی دانست و اظهار کرد: در جهت کیفی سازی دانشجویان آموخته های نظری را در محیط کار با کارآموزی عملیاتی می کنند.

وی با تاکید بر تلاش بیشتر دانشجویان در قالب انجمن علمی افزود: در اختیارگذاشتن فضا و امکانات به انجمن ها در دستور کار است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان تصریح کرد:دانشجویان با همکاری و مشارکت یکدیگر به خوبی می توانند نوآوری های جدید خلق کنند.

فتحی ادامه داد:جشنواره ملی دانشجویی حرکت که در دانشگاه علمی کاربردی بیشتر به آن توجه می شود امسال در تهران برگزار می شود  و دانشجویان توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.

وی گفت: توجه به آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی باعث توسعه همه جانبه کشور می شود بنابراین باید به این امر بسیار مهم توجه جدی شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان گفت: در دانشگاهها باید اکثر  فعالیتها یعنی بیش از 85 درصد عملی باشد و کمتر از 15 درصد به بحث نظری و تئوری باشد.

فتحی  به لزوم توجه به اموزش های فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: لازمه توسعه آموزش های کیفی در دانشگاه توجه به آموزش های فنی و حرفه ای است وی در ادامه تاکید کرد: توانمندی و قدرت برای جوامع علاوه بر مقوله اقتصاد از طریق کارآمدی در عرصه های علمی و دانشگاهی محقق می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان گفت: توجه به آموزش های مهارتی یکی از ضروریت های تحقق مقوله های فرهنگ، علم و دانش است. فتحی گفت: در جوامعی که به آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی بهاء داده شده آن کشور در همه حوزه ها توسعه داشته است. وی تصریح کرد: این دانشگاه در راستای توسعه کیفی آموزش آموزشهای مهارتی را در دستور کاریی خود دارد.  


۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن