تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818897671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با قیمت پیشنهادی شهرداری برای بلیط شهربازی رویاها موافقت نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شورای شهر / با قیمت پیشنهادی شهرداری برای بلیط شهربازی رویاها موافقت نکرد اصفهان- ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با لایحه دو فوریتی شهرداری اصفهان مبنی برتعیین بهای ورودی شهربازی شهر رویاها موافقت نکردند.


به گزارش ایرنا، در48 مین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ، لایحه دو فوریتی تعیین نرخ بلیط های شهربازی جدید اصفهان با عنوان شهر رویاها مورد بررسی قرار گرفت و اکثریت اعضای شورا به دو فوریتی بودن این لایحه رای ندادند ، در نتیجه تعیین تکلیف نرخ بلیط این شهر بازی به تصمیم جلسه تلفیق روز دوشنبه این شورا و همچنین اعلام رای در جلسه علنی فوق العاده پس از جلسه تلفیق موکول شد.
در این جلسه ، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ، قیمتهای مورد توافق مابین شریک چینی و شهرداری اصفهان را که حسب سن و قد، حدود 30 تا 40 هزار تومان عنوان شده ، با شرایط اقتصادی مردم اصفهان سازگار ندانست و گفت: اقشار متوسط و ضعیف جامعه به لحاظ محدودیتهای مالی امکان استفاده از این شهربازی را نخواهند داشت.
امینی گفت: بر اساس نظر شورای اسلامی شهر اصفهان و به دلیل رزرو اینترنتی بلیط ها این شهربازی در روز شنبه و یکشنبه باز خواهد بود.
از طرفی ، معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان نیز در این باره اظهار کرد: به دلیل فراهم نبودن پرداخت بهای هر وسیله بازی، تمام هزینه های ورود به این شهربازی باید در ابتدای ورود از استفاده کنندگان اخذ شود.
سید مرتضی حسام نژاد درباره معیار قد به عنوان عامل تعیین کننده نرخ بلیط شهربازی شهر رویاها گفت: قد و اندازه به عنوان یکی از پارامترهای استفاده از دستگاههای این شهر بازی مطرح شده وباید بر اساس آن عمل کرد.
وی افزود: این پروژه قرار است بزودی با حضور معاون اول رئیس جمهوری بطور رسمی افتتاح شود و نمی توان افتتاحیه این مجموعه را به تاخیر انداخت.
همچنین در این نشست، ˈسید احمد علی عاملیˈ دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان قیمت اعلام شده از سوی شهرداری اصفهان برای ورودی این شهر بازی را غیر منطقی خواند و گفت: باید هزینه ورود و استفاده از بازی ها از هم تفکیک شود.
ˈشهربازی رویاهاˈ حاصل سرمایه گذاری مشترک اصفهان و چین به میزان 18 میلیون یورو برای شهردو میلیون نفری اصفهان است.
سهم سرمایه گذار چینی 11میلیون یورو اعلام شده که قرار است از محل 28 درصد قیمت فروش بلیت، سرمایه و سود آن در مدت 10 سال به طرف چینی بازگردانده شود.
شهرداری اصفهان نیز علاوه بر هزینه آزادسازی زمین و ساخت سازه ها، هفت میلیون یورو در این پروژه سرمایه گذاری کرده است.
این شهربازی با 17 هکتار مساحت، دارای هفت بخش موضوعی مختلف و مدرن و بیش از70 جاذبه متنوع در فضاهای باز و بسته از جمله سالن بازی های مکانیکی و فیزیکی، سالن بازی های کامپیوتری، شبیه سازی سفر به فضا، سفر به عمق دریا و سفر به ماقبل تاریخ است.
گ/7135 / 556



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن