تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان میزبان کنسرت احسان خواجه امیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از موسیقی پاپ زنجان میزبان کنسرت احسان خواجه امیری می شود تهران - ایرنا -احسان خواجه امیری 16 و 17 مردادماه جاری در سالن هلال احمر شهر زنجان برای مخاطبان خود می خواند .


به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این خواننده موسیقی پاپ کشور در اجرای پیش روی خود قطعاتی از آلبوم عاشقانه ها با تنظیم هایی برای کنسرت را می خواند.ضمن اینکه در اجرای برنامه قطعاتی از آلبوم های قبلی این خواننده پاپ همچون تو رو آرزو نکردم، تو چشمات مال من نیست و هر کسی دنبال خبر می گرده و هر چی آرزوی خوبه مال تو اجرا می شود.
در این کنسرت هومن نامداری رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را بر عهده دارد و هومن غفاری(درامز)، کامیار ماندگاریان و علی ضرابی(ترومپت)، محمد کاظمی(کیبورد)، مهرداد هزارخوانی(گیتار باس)، سیامک کریم پور(ترومبون)، امید حجت(گیتار الکتریک)، احسان نی زن(ویلن) و سیامک پناهی به عنوان نوازنده (پرکاشن) دراین کنسرت هنرنمایی می کند.
این کنسرت روز 16 مرداد در دوسانس 18 و 21 و روز 17 مرداد تنها در ساعت 18 برگزار خواهد شد .
قیمت بلیت های این برنامه از 35 تا 55 هزار تومان خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

**بابک جهانبخش در رشت
بایک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ 16 و 17 مرداد در تالار گلستان شهر رشت به اجرای برنامه می پردازد.
در این کنسرت رضا تاجبخش با پیانو، بابک ریاحی پور گیتار باس، یاشار خسروی ساکسیفون، بهنام حکیم گیتار اسپانیش و بوزوکی، ایلیار خسروی درامز، مهران فرشباف پرکاشن، مسعود همایونی گیتار باس و انوشیروان تقوی به عنوان نوازنده کیبورد ،ایفای نقش می کنند.
در این برنامه قطعاتی همچون تو چشمای منی، ای دل، من و سازم، باور کن، چی شده، عذاب، یه چیزی می گی، من و بارون، برف، اکسیژن، منو نگاه کن ،روزمرگی ،راز، رویای شیرین، هذیون و تیک و تیک اجرا خواهد شد .
کنسرت بابک جهانبخش در روزهای 16 و 17 مرداد در یک سانس ساعت 30 : 21 در تالار گلستان شهر رشت برگزار می شود .
قیمت بلیت های این کنسرت 40 تا 70 هزارتومان خواهد بود و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند .
فراهنگ (2) ** 9252 ** 1569



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن