تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد 3هزار تن محصول کشاورزي در استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۲۱ق.ظ)
توليد 3هزار تن محصول کشاورزي در استان زنجان معاون طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزي استان زنجان از توليد 3 هزار تن انواع محصولات کشاورزي در استان زنجان خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد تاراسي محصولات کشاورزي را در سال 93 بيش از 3 هزار تن اعلام کرد و افزود:در بخش باغي 518 هزار تن،در بخش زراعي بيش از 20 ميليون تن،محصولات دامي تقريبا بيش از 300 هزار تن و شيلات،بيش از 10 هزار تن به تفکيک هشت شهرستان برداشت شده است.
وي ادامه داد: با توجه به تلاش بي وقفه کشاورزان،محصولات کشاورزي در وضعيت خوب و مساعدي است.
تاراسي افزود: براي توسعه کشاورزي مدرن ،با تصميم گيري مديران اجرايي وضعيت کاربري اراضي کشاورزي توسعه مي يابد.
اين مقام مسئول با اشاره به اينکه براي توليد بيش از حد محصولات کشاورزي از حداکثر توان آب و خاک استفاده مي کنيم اظهار کرد: مصرف بيش از حد،عامل مهم در محدوديت افزايش آب و خاک است.
معاون طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزي استان زنجان با تاکيد بر اينکه در بخش کشاورزي دو ماموريت مهم وجود دارد اضافه کرد: همه خدمات کشاورزي بايد به سمت بهره روي حرکت کنند تا بتوانيم حداکثر استفاده از وضعيت کشاورزي، بدون استفاده ازتوليد،بهره روي را در بخش کشاورزي ادامه دهيم.
تاراسي افزود: استان زنجان داراي جايگاه ويژه در زمينه توليد محصولات کشاورزي بوده و تاکنون عملکرد مطلوبي در اين زمينه داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن