تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی 10 گلزار شهید تا پایان سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساماندهی 10 گلزار شهید تا پایان سال 93 قم - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم گفت: تا پایان سالجاری کار ساماندهی 10 گلزار شهید در این استان به اتمام می رسد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، ˈسید جواد هاشمیˈ در گفت وگویی افزود: تاکنون 29 گلزار شهدا در قم ساماندهی شده است که تا پایان امسال این تعداد به 39 گلزار افزایش خواهد یافت.
وی بیان داشت: گلزار شهدای شهر کهک و دستجرد و روستاهای تاج خاتون ، جوزه ، طغرود ،وشنوه ، ونان ، جریک آغاج از جمله گلزارهایی است که امسال ساماندهی آنها به اتمام می رسد.
هاشمی هم چنین به ساماندهی گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) اشاره کرد و افزود: از 30 سال گذشته تاکنون این نخستین ساماندهی است که درگلزار محوری استان، با بیش از سه هزار شهید درحال انجام می باشد.
وی بیان داشت: تاکنون در زمینه ایجاد روشنایی مناسب، فضای سبز، رمپ، پله و برداشتن موانع و نرده ها بین قطعات شهدا اقدام شده است.
هاشمی افزود: 71 گلزار شهید در نقاط مختلف استان وجود دارد که تا کنون 29 گلزار ساماندهی شده و 16 گلزار در دست ساماندهی است.
وی ادامه داد: گلزارهای شهدا نماد عزت و اقتدار ، شهامت و دلیرمردی ملتی آزاده و شهادت طلب می باشد، این اماکن مقدس میعادگاه عاشقان و عارفان و سند افتخار ملت ایران برای نسلهای انقلاب اسلامی است. ک/1
7408/ 550/



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن