تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوشا سوپر گل صادقیان را به باد داد / سپاهان ترمز پیکان را کشید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر ایران – هفته اول / سوشا سوپر گل صادقیان را به باد داد / سپاهان ترمز پیکان را کشید خبرگزاری پانا: سپاهان با عبور از پیکان به ص2در جدول لیگ چهاردهم رسید و پرسپولیس با اشتباه گلر تازه واردش 2 امتیاز از دست داد.
۱۳۹۳ جمعه ۱۰ مرداد ساعت 21:40



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، هفته اول لیگ برتر چهاردهم با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید که در پایان سپاهان صدرنشین روز اول شد.
در دو دیدار اول تیم های تازه لیگ برتری شده پدیده و نفت مسجد سلیمان با سیستمی احتیاطی برای گرفتن حداقل امتیاز وارد زمین شدند. پدیده که بالاخره توانسته بود بعد از سالها تماشاگران مشهدی را به ورزشگاه بکشاند به رغم برتری نسبی نتوانست دروزاه ملوان را باز کند، نماینده گیلان نیز نشان داد هنوز با تیم آماده فصل گذشته فاصله دارد. در دیگر بازی نیز سایپا با تفکرات مجید جلالی مقابل تیم ناشناخته نفت مسجد سلیمان کاری از پیش نبرد و دو امتیاز حساس خانگی را از دست داد.
جدال تیم های پیشتاز بازار نقل و انتقالات نیز با برتری سپاهان به پایان رسید. اصفهانی ها که برای بدست آوردن جام خود را به خوبی تجهیز کرده اند با انجام دیداری برتر از حریف تهرانی خود در دو نیمه بازی را در اختیار گرفتند و با زدن دو گل به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین روز اول شدند و پیکان را به قعر جدول فرستادند.
علی دایی و علیرضا منصوریان نیز به تساوی یک بر یک رضایت دادند با این تفاوت که منصوریان از نتیجه بدست آمده باید کاملا راضی باشد اما دایی می تواند بازیکنانش را به خاطر از دست 2 امتیاز سرزنش کند. پرسپولیس تیم برتر هر دو نیمه بود و در همان نیمه اول با ضربه کاشته استثنایی صادقیان پیش افتاد اما اشتباه مکانی بازی را به تساوی کشاند ولی در ادامه روند برتری پرسپولیس ادامه پیدا کرد. در مقابل نفت بیشتر تلاش می کرد تا با تجمع در زمین خودی یک امتیاز را بدست آورد که موفق به انجام این کار شد. ضمن اینکه سرخ پوشان تهرانی به نحوه قضاوت ضعیف داور معترض بودند اما به هر ترتیب تیم های دوم و سوم فصل قبل امتیازها را تقسیم کردند.
در آخرین بازی نیز استقلال خوزستان در آخرین دقیقه از شکست خانگی برابر شاگردان مهدی تارتار در گسترش فولاد گریخت و سیف الهی بازیکن سابق پرسپولیس فرشته نجات عبدالله ویسی شد.  
پدیده مشهد صفر – ملوان بندرانزلی صفر
کارت زرد: میلان جووانوویچ ( پدیده ) سایپا البرز صفر – نفت مسجد سلیمان صفر
کارت زرد: سجاد مشکل پور ( سایپا )، حمزه حدادی، میلاد شیخ سلیمی ( نفت )   سپاهان اصفهان 2 – پیکان تهران صفر
گلها: وریا غفوری ( دقیقه 20 ) و جواهیر سوکای ( دقیقه 79 )   استقلال خوزستان یک – گسترش فولاد تبریز یک
گلها: گل به خودی برای گسترش فولاد ، روح الله سیف الهی ( دقیقه 90 ) برای استقلال   پرسپولیس تهران یک – نفت تهران یک
گلها : پیام صادقیان ( دقیقه 11 ) برای پرسپولیس، غلامرضا رضایی ( دقیقه 26 ) برای نفت
کارت زرد: محسن بنگر ( پرسپولیس )، سیامک کوروشی ( نفت )
کارت قرمز: محمدامین حاج محمدی ( دقیقه 87 )، مهرداد کفشگری ( دقیقه 3+90 ) پرسپولیس
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن