تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولتهای اسلامی به یاری مردم مظلوم غزه برخیزند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام
دولتهای اسلامی به یاری مردم مظلوم غزه برخیزند
ایلام - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت ایلام گفت: دولتهای اسلامی به یاری مردم مظلوم غزه برخیزند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله صفرلکی در خطبه های نماز جمعه اظهار دشت: همه دولت‌های اسلامی از اختلاف نظرهای سیاسی و غیرسیاسی صرف نظر کنند و همه با هم، به کمک مظلومانی بشتابیم که در چنگال گرگ خونریز صهیونیست در حال دست و پا زدن هستند.

وی بیان داشت: امروز صهیونیست های متجاوز و تکفیری های متحجر همانند دو لبه قیچی، کیان مسلمانان را هدف قرار داده و اتحادی بنیادی میان خود به وجود آورده اند و دل همه پیروان ادیان توحیدی را سر شار از درد و اندوه ساخته‌اند.

حجت الاسلام صفرلکی با اشاره به نیاز مبرم مردم مقاوم و رنج دیده غزه به غذا، آب، دارو، امکانات بیمارستانی و بازسازی منازل افزود: این ملت برای دفاع از خود، به سلاح نیز احتیاج دارد.

امام جمعه موقت ایلام بیان داشت: سازمان‌های حقوق بشر اسلامی باید به میدان بیایند و از حقوق مردم بی‌دفاع فلسطین دفاع کنند.

وی بیان کرد: مقاومت مردم فلسطین در مقابل این دشمنان خبیث مثال‌زدنی است مردمی که آب و برق آنها قطع و تمام راه‌های خشکی و دریایی به روی آنها بسته شده اما همچنان مقاومت می‌کنند.

صفرلکی تصریح کرد: مردم غزه با مقاومت خود و دعای خیر مسلمین برای همیشه مشت محکمی به دهان همه یاوه‌گویان و متجاوزان زده و آنها را تا ابد به خواب می‌برند.

وی بیان داشت: خون کودکان و مردم بی‏ دفاع و مظلوم فلسطین دامن اسرائیل و همه حامیان غربی آن را خواهدگرفت و دچار عذاب الهی می‏ شوند هم‏چنان که ستمکاران تاریخ به قهر خداوند سوختند.

 


۱۳۹۳/۵/۱۰ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن