تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798351705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشتیانی: حق مداران عالم در روز قدس ندای مظلومیت مردم روزه دار غزه را فریاد بزنند/برنامه دراز مدت آمریکا، تجزیه عراق به سه کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
آشتیانی: حق مداران عالم در روز قدس ندای مظلومیت مردم روزه دار غزه را فریاد بزنند/برنامه دراز مدت آمریکا، تجزیه عراق به سه کشور است

آشتیانی: حق مداران عالم در روز قدس ندای مظلومیت مردم روزه دار غزه را فریاد بزنند/برنامه دراز مدت آمریکا، تجزیه عراق به سه کشور است
نماینده مردم قم در مجلس گفت:مسلمانان و حق مداران عالم در روز قدس ندای مردم مظلوم و روزه دار غزه را فریاد بزنند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام رضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: بار دیگر رژیم سفاک صهیونیستی در تجاوزی وحشیانه و ظالمانه اقدام به تجاوز و کشتار بی‌رحمانه و ناجوانمردانه مردم بی پناه و بی گناه غزه کرد و زخمی دیگر بر پاره تن جهان اسلام نشاند؛ جای تأسف دارد که در این ظلم عظیم مجامع بین المللی و سران کشورهای غربی و غول رسانه ای آنها به ویژه بی بی سی سکوت کرده‌اند. کشورهای عربی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ طلب صهیونیستی، از او حمایت می‌کنند و جای ظالم و مظلوم را تغییر داده‌اند.

وی تاکید کرد: جا دارد همه مسلمانان و حق مداران عالم در روز قدس به پا خیزند و امسال، هرچه با شکوه‌تر از سال‌های قبل، ندای مردم مظلوم و روزه دار غزه را فریاد بزنند و مدعیان به اصطلاح حقوق بشر را به محاکمه بکشانند.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه، "انحراف افکار عمومی از اتفاقات عراق و موفقیت مردم سوریه در انتخابات با نتیجه غیر قابل قبول برای اسرائیل و غرب" را از دلایل این هجوم ارزیابی کرد.

حجت‌الاسلام آشتیانی با اشاره به تحرکات گروهک تروریستی داعش در عراق، گفت: تحرکات داعش در عراق نشأت گرفته از نتایج انتخابات سوریه و انتقام از پیروزی مقاومت در این انتخابات است؛ هدف آنها از این یورش ایجاد فتنه‌ای مذهبی در عراق و منطقه خاورمیانه است. ناکامی داعش در سوریه و نتایج انتخابات عراق و سوریه موجب جری‌تر شدن این گروه تروریستی شده است که انشاءالله به توفیق الهی این فتنه توسط مردم مومن عراق، مرجعیت شیعه و پارلمان عراق و با انتخاب هرچه سریعتر رئیس جمهور و نخست وزیر مرتفع خواهد شد.

وی گفت: عراق بعد از انتخابات پارلمانی اخیر، برای سروسامان دادن به مسائل اصلی مانند اقتصاد و امنیت، نیاز به آرامش دارد. لذا یکی دیگر از دلایل تحرکات اخیر داعش و بعثی‌ها را می‌توان هدف گرفتن این نیاز، یعنی ثبات و تأثیر گذاری در روند تصمیم سازی پارلمان و ایجاد فتنه و نزاع در عراق بعد از پیروزی در انتخابات برشمرد.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به برنامه امریکا برای کشور عراق تأکید کرد: برنامه دراز مدت آمریکا، تجزیه عراق به سه کشور و تغییر در جغرافیای سیاسی خاورمیانه و منطقه است. امروز منطقه و جهان به گفته رهبر معظم انقلاب، در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است که به فضل الهی و بیداری و هوشیاری مسلمانان منطقه این نقشه هم خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام آشتیانی ضمن بیان درخواست‌های خود از دولت یازدهم اظهار داشت: از دولت درخواست می‌کنم نگرانی مورد نظر رهبری و مراجع عظام در امور مختلف از جمله امور فرهنگی را جدی بگیرند؛ مقصود از فرهنگ همان تعبیر رهبری است که می‌فرمایند فرهنگ یعنی فرهنگی انقلابی و اسلامی و ایجاد حرکت فرهنگی بر مبنای اسلام و ارزشهای اسلامی.

وی ادامه داد: با این تعبیر مقام معظم رهبری، مشخص می‌شود که دولت مردان نه تنها در حل امور دنیوی مردم مسئول هستند، بلکه باید نگران آخرت مردم نیز باشند و بستر جامعه را برای این امر آماده سازند. لذا باید در جامعه امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم که آن عین اعتدال است؛ برکناری مسئولان مومن خلاف اعتدال است.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: مسئله مذاکرات هسته‌ای یکی از مسائل مهم فعلی است که انشاءالله با رعایت خطوط قرمز مشخص شده توسط رهبری، ضمن ادامه بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته‌ای، منافع ملی نیز تضمین شود و اینجانب به نوبه خود از زحمات تیم مذاکره کننده تشکر می‌کنم. ولی معتقدم نباید پیشرفت کشور را به مذاکرات پیوند زد و باید فارغ از مذاکرات امور کشور را پیش برد و معطل نتیجه نشویم که اگر اینگونه شود، متضرر می‌شویم.

"رونق اقتصادی فقط با لبخند رضایت غربی‌ها حاصل نمی‌شود، بلکه با فعال کردن ظرفیت‌های درونی کشور حاصل می‌شود و با عزم ملی و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی و رسیدگی و فعال کردن بخش کشاورزی و با مبارزه حقیقی با مفاسد اقتصادی محقق خواهد شد."

حجت الاسلام آشتیانی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خاطرنشان کرد: شهر مقدس قم سالیانه پذیرای بیش از 20 میلیون زائر و به عنوان چهارراه مواصلاتی کشور محل عبور و مرور 17 استان به صورت دائم است و اکثر ساکنان آن مهاجران و طلاب از سراسر کشور و جهان هستند. نبود بیمارستان تأمین اجتماعی یکی از مشکلات قم در گذشته بود که با راه اندازی بیمارستان امام رضا(ع) مشکلات بیمه شدگان قمی و شهرهای اطراف حل شد، ولی با توجه به نیاز منطقه از ریاست تأمین اجتماعی درخواست می‌کنم هرچه سریعتر نسبت به عملیاتی کردن افزایش تخت فعال در این بیمارستان اقدام کند.



1393/4/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن