تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802709676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران در کنار مردم مظلوم غزه ایستاده است/ غزه امروز نماد توحش مدعیان دفاع از حقوق بشر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:
ملت ایران در کنار مردم مظلوم غزه ایستاده است/ غزه امروز نماد توحش مدعیان دفاع از حقوق بشر است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت مسلمان ایران با الهام از بنیانگذار عظیم الشان انقلاب و رهنمودهای حیات بخش رهبر معظم و عالیقدر انقلاب اسلامی با همه توان در کنار ملت مظلوم غزه این مدافعان مومن و سلحشور از حریم اسلام و مسلمین‌اند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز یکشنبه 29 تیر را برعهده داشت در نطق پیش از دستور خود با اشاره به ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: خجسته باد نام خداوند که نیکوترین آفریدگاران است و نام تو علی(ع) که نیکوترین آفریدگارانی، دیدگان ما توان نگاه به کرانه بی‌نهایت علم و دانش تو نیست که فرمودی "اگر به قطره‌ای از دریای مواج و دانش خویش اشاره کنم همانند ریسمانی که در قلب چاهی عمیق بر خویش می‌لرزد اضطراب سراسر وجود و هستی شما را فراخواهد گرفت".
 
وی ادامه داد: ای گنجینه علم الهی که تنها زبان تو ای زبان محمد(ص) در کام؛ که تنها از زبان تو ای زبان محمد(ص) در کام سلونی قبل عن تفقدونی را باید شنید.  
 
ابوترابی‌فرد افزود: تو برترین گوهر عالم انسانی و شایسته‌ترین انسان برای مدیریت، تربیت و هدایت انسانی؛ ای معلم تاریخ ای پرفروغ‌ترین ستاره و بلند پروازترین انسان این سخن توست "از قله بلند و رفیع دانش و حکمتم سیل معارف و جویبارهای دانش جاری است و هیچ پرنده بلندپروازی را توان فرود بر بلندای خرد و معرفتم نیست".  
 
نایب رئیس مجلس اظهار داشت: چگونه این چنین بلند بر زبر ماسوا ایستاده‌ای؟ دری که تو در باغ اندیشه ما گشوده‌ای هزار بار خیبری‌تری است؛ مرحبا به بازوان اندیشه و کردار تو ای تواناترین دست تاریخ که شمشیرت سجیل را می‌شکافت.
 
وی بیان داشت: فرزندان سلحشور روح خدا، دلیرمردان دفاع مقدس بازوان قدرتمند علی(ع) زمان شاگردان مدرسه شهامت، شهادت و شیفتگان کلام رسای تواند. ای تنها ترجمه صبر که صبر را به ستوه آورده‌ای کلام تو روح را بارور،‌ جان را مصفا و دل‌ها را نزدیک می‌کند تو به امت اندیشیدی و برای وحدت سکوت نمودی و فریاد برآوردی لب فروبستن، خار در چشم استخوان و گلو داشتن؛ تمام دغدغه تو انسان بود و انسان زیستن عدالت بود و به عدالت ایستادن، ای فریاد بلند عدالت در تاریخ، ای روح لیله القدر، حتی اذا مطلع الفجر هیچ ستاره‌ای نیست که وام‌دار نگاه تو نیست چاه از آن زمان که تو در آن گریستی جوشان است چگونه شمشیری زهرآگین پیشانی بلند تو این کتاب خداوند را از هم می‌گشاید.
 
ابوترابی‌فرد افزود: برای تو با چشم همه محرومان می‌گریم با چشمانی یتیم ندیدنت شگرفی تو عقل را دیوانه می‌کند الله اکبر آیا خدا نیز در تو به شگفتی نمی‌نگرد؟ الله اکبر آیا خدا نیز در تو به شگفتی نمی‌نگرد تبارک الله تبارک الله الحسن الخالقین نام تو علی نیکوترین نام‌ها است که نیکوترین آفریدگانی،  
 
ابوترابی‌فرد در ادامه به تحولات غزه اشاره کرد و گفت: غزه امروز نماد توحش دنیای مدرن و مدعیان دفاع از حقوق بشر و نماد اقتدار، ایستادگی برآمده از ایمان در برابر زیاده خواهی نظام سلطه دنیای مستکبر و فرزند نامشروع آنان رژیم صهیونیستی است.  
 
نایب رئیس مجلس گفت: فرزندان پیامبر و امیرالمومنین علی ابن ابی‌طالب(ع) با زبان روزه به مصاف ستمگران، کودک کشان، جنایت‌کاران صهیونیست مورد حمایت آمریکا و نظام سلطه رفته‌اند، با کشته شدن و شهادت بیش از 350 انسان مظلوم و جراحت بیش از 2 هزار نفر از غیرنظامیان منطقه نماد مظلومیت انسان‌هایی است که در زیر چکمه‌های خونین نظام سلطه استخوان‌هاشان خرد می‌گردد و متاسفانه دنیای عرب و مجامع بین‌المللی در برابر این حمایت بزرگ خاموش و ساکت‌اند و از آن حمایت می‌کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: ملت مسلمان ایران با الهام از بنیانگذار عظیم الشان انقلاب و رهنمودهای حیات بخش رهبر معظم و عالیقدر انقلاب اسلامی با همه توان در کنار ملت مظلوم غزه این مدافعان مومن و سلحشور از حریم اسلام و مسلمین‌اند؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حمایت کامل از حرکت عزت بخش و اقتدار آفرین فرزندان رمضان سلحشوران غزه در انتظار شکست مفتضحانه دیگر رژیم صهیونیستی و پیروزی فرزندان برومند اسلام می‌باشند.
 
انتهای پیام/ 








تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن