تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805806349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوقدان بین المللی:جنایات صهیونیست ها درغزه فروپاشی اخلاق و انسانیت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حقوقدان بین المللی:جنایات صهیونیست ها درغزه فروپاشی اخلاق و انسانیت است برلین - ایرنا - یک حقوقدان بین المللی و فعال حقوق بشر در آلمان، جنایات نظامیان صهیونیست در سرزمین های اشغالی و غزه را نمونه ای آشکار و روشن از فروپاشی اخلاق و انسانیت در قرن حاضر دانست و از اینکه جامعه بین المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر در مقابل آن سکوت کرده اند،ابراز تاسف کرد.


ˈفلیسیا لانگرˈ که به عنوان یک یهودی مقیم آلمان از منتقدان جدی سیاست های جنگ طلبانه صهیونیست ها شناخته می شود، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در برلین، خاطرنشان کرد: به عنوان یک حقوقدان بسیار متاسفم که دنیا امروز شاهد زیر پا گذاشتن تمامی موازین بین المللی و حقوق بشری از سوی جنایتکاران صهیونیست است.
این حقوقدان بین المللی که در سال 2009 به خاطر فعالیت های خود در زمینه دفاع از حقوق بشر مدال افتخار دولت آلمان را دریافت کرده است،خاطرنشان کرد: آنچه امروز در غزه شاهد آن هستیم، نسل کشی صهیونیست ها است که نتیجه اقدامات ضد انسانی دستگاه جنگی این رژیم اشغالگر است.
خانم لانگر خاطرنشان کرد: نظامیان صهیونیست بعد از گذشت سالها از اشغال و کشتار مردم بی دفاع در فلسطین امروز به یک ارتش خونخوار و بی رحم تبدیل شده اند که با تصاحب سازماندهی شده سرزمین فلسطینیان، در اختیار گرفتن همه منطقه را هدف قرار داده اند.
این حقوقدان بین المللی با تشبیه رژیم صهیونیستی به رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی، گفت: اسرائیلی ها قوانین خود را با هدف سرکوب هرچه بیشتر فلسطینیان وضع کرده و اجرا می کنند با این هدف اصلی که حکومت مطلق در این منطقه را داشته باشد.
وی با بی نتیجه توصیف کردن مذاکرات به اصطلاح صلح خاورمیانه، افزود: نتیجه 22 سال مذاکرات بر سر آنچه که به اصطلاح روند صلح خوانده می شود، چیزی جز ادامه روند شهرک سازی ها نبوده و مذاکرات در طول این سال ها در واقع فقط پوششی برای ادامه روند رو به افزایش شهرک سازی ها و اشغال بیشتر فلسطین بوده است.
این یهودی مخالف رژیم صهیونیستی با بیان اینکه کاملا روشن است که اسرائیل به هیچ عنوان به دنبال صلح و آرامش در منطقه نیست، از سکوت و بی تفاوتی جامعه یهودیان آلمان در قبال جنایات صهیونیست ها در غزه انتقاد کرد و گفت که متاسفانه یهودیان به ابزار تبلیغاتی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده اند.
دارنده مدال افتخار دولت آلمان در ادامه سخنان خود حمایت چشم و گوش بسته دولت این کشور از رژیم صهیونیستی را اشتباه خواند و از سکوت مرکل و دیگر دولتمردان غربی در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار کودکان غزه به شدت انتقاد کرد.
خانم لانگر، بی تفاوتی و مواضع ناامید کننده دولت آلمان در مورد تحولات غزه را غیرقابل قبول خواند و گفت: پیروی از این سیاست ها هیچ کمکی به استقرار صلح در منطقه نمی کند.
وی اظهار داشت: هر انسان با وجدانی امروز با دیدن این جنایات غیر انسانی و کشتار کودکان در غزه باید سیاست های جنگ طلبانه اسرائیلی ها را مورد انتقاد قرار داده و به صورت آشکار و علنی به این اقدامات ضد بشری اعتراض کند.
این حقوقدان بین المللی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه لکه ننگی بر پیشانی یهودیان است که رنج های فراوانی از حکومت نازی ها کشیده اند، گفت: رژیم اسرائیل برای دستیابی به اهداف جنگ طلبانه خود از کشتار یهودیان در زمان آلمان نازی استفاده ابزاری می کند.
خانم لانگر در پایان با درخواست از جامعه بین المللی برای مقابله جدی با جنایات غیر انسانی صهیونیست ها در غزه، گفت: رژیم اسرائیل باید احساس کند که همه مردم دنیا همانطوری که قبلا رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی را شکست دادند، در مقابل این جنایات نژاد پرستانه نیز خواهند ایستاد.
وی همچنین از سکوت برخی دولت های عربی منطقه در قبال جنایات انجام شده در غزه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه فلسطینی ها امروز احساس تنهایی می کنند و برای من یهودی که بستگان خود را در کشتارگاه های نازی ها از دست داده ام بسیار دردآور است که می بینم جهان عرب نیز مردم فلسطین را تنها گذاشته است.
اروپام ** 2051** 1701** 1597



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن