تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798397804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران تا 13 مرداد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اطلاعیه شماره 5 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران تا 13 مرداد تهران - ایرنا - ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با توجه به حجم بالای سفرهای مربوط به تعطیلات عید فطر و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای مسافران و هموطنان عزیز، اطلاعیه شماره 5 خود را صادر کرد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرناازسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متن کامل این اطلاعیه به این شرح است: با توجه به حجم بالای سفرهای مربوط به تعطیلات عیدفطر وبه منظورجلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای مسافران وهموطنان عزیز،ستادمرکزی هماهنگی خدمات سفرطی اطلاعیه شماره 5،ضمن تقدیر از کلیه نهادهای مسئول، امدادی و خدمت رسان، و تشکر ویژه از همکاری وهمراهی مسافران عزیز، توصیه های ذیل را اعلام می کند:
تمامی واحدهای عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها که به ریاست استانداران محترم سراسر کشور به امر خدمات رسانی به مسافران و هموطنان عزیز مشغول هستند، لازم است تا پایان روزدوشنبه(13 مردادماه 1393) آمادگی کامل برای تداوم ارائه خدمات به مسافران وگردشگران بویژه درجاده ها و محور های مواصلاتی پر تردد داشته باشند و تاحصول اطمینان از بازگشت ایمن مسافران از مقاصدگردشگری نسبت به استمرار در ارائه خدمات و مدیریت سفر اقدام کنند.
از مردم عزیز و مسافرانی که امروز جمعه 10/5/93 قصد مراجعت به شهرهای خود دارند درخواست اکید می شود به توصیه ها و تدابیر دستگاههای مسئول از جمله پلیس راهور، راهداری و نیروهای امدادگر در مسیر جاده ها، شهرهای بین راه توجه و عنایت داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر ازوضعیت راهها می توانند با سامانه 141 مرکز مدیریت راههای کشور و یا سامانه 120 پلیس راه تماس حاصل کنند.
امیدواریم تلاش ها و اقدامات عزیزان در دستگاههای خدمات رسانی در مسیر بازگشت مسافرین نیز به پایان سفری با خاطرهای خوب و خوش همراه باشد.
** مسافران در صورت امکان بازگشت خود را به اوایل هفته آینده موکول کنند
معاون گردشگری ازمسافران درسراسر کشور خواست تا با توجه به پایان تعطیلات چهار روزه عید سعید فطر و حجم گسترده سفر در کشور زمان بازگشت خود را مدیریت و درصورت امکان آن را به اوایل هفته آینده موکول کنند.
مرتضی رحمانی موحد بابیان اینکه مردم به منظورجلوگیری ازبروزهرگونه مشکل احتمالی در حین بازگشت از سفر باید توصیه های دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر را به طور جدی مورد توجه قرار دهند، خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران در صورت امکان بهتر است بازگشت سفر خود را به اوایل هفته آینده موکول کنند تا از تراکم محورهای پرتردد کاسته شود.
وی بااشاره به پایان تعطیلات چهار روزه عیدسعید فطر وشروع مرحله جدید سفر در روزهای باقی مانده از فصل تابستان از مردم خواست تا سفرهای خود را در 45 روزباقی مانده از تابستان مدیریت و به گونه ای برنامه ریزی کنند که به روزهای پایانی تابستان و تراکم تردد در محورهای پرگردشگر منجر نشود.
رحمانی موحد با اشاره به اینکه مسافران به منظور اطلاع از وضعیت راههای کشور با سامانه 141 مرکز مدیریت راههای کشور و سامانه 120 پلیس راه تماس حاصل کنند، افزود: مراکز اقامتی استانهای گلستان، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، همدان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه صد در صد توسط مسافران اشغال شده بود و می توان گفت در مقایسه با سالهای گذشته و نوروز رکورد سفر در این استانها شکسته شد.
فراهنگ(2)**9266**1590



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن