تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798945980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي وزارت بهداشت براي ارائه خدمات درماني به کودکان کار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۴۲ب.ظ)
وزير بهداشت عنوان کرد؛ آمادگي وزارت بهداشت براي ارائه خدمات درماني به کودکان کار وزير بهداشت از آمادگي اين وزارتخانه براي ارائه خدمات درماني به کودکان کار تحت پوشش جمعيت امام علي(ع) در حوزه اختصاص مکان، ارائه تجهيزات و درمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر سيد حسن هاشمي در بازديد از خانه درماني کودکان کار جمعيت امام علي (ع) با بيان اينکه آموزش بايد به عنوان يکي از اصول در کنار درمان قرار بگيرد، گفت: وزارت بهداشت و درمان آمادگي خود را براي همکاري با اين جمعيت در حوزه اختصاص مکان، ارائه تجهيزات و درمان اعلام مي‌دارد.
وزير بهداشت با تاکيد بر پرهيز از پراکنده کاري در اين حوزه گفت: مجموعه شما مختص کودکان کار است و بهتر است هدفگذاري را تغيير ندهيد و مسئوليت امور تخصصي تر را به متوليان آن حوزه بسپاريد .
وي افزود: اينگونه کارهاي داوطلبانه ارزش معنوي بسياري دارند اما ضروري است که بيشتر در مباحث آموزش، فرهنگ سازي و شناسايي افراد که نياز به دريافت خدمات بهداشتي درماني دارند فعاليت شود و در امور تخصصي تر نيز وزارت بهداشت آمادگي هرگونه همکاري را دارد.
وي با بيان اينکه کودکان کار تقصير و گناهي ندارند بلکه به‌ دليل برخي مشکلات اقتصادي که ناشي از ناکارآمدي دولت‌هاست مجبور به تحمل چنين زندگي مي‌شوند، گفت: در مورد کودکان کار و خياباني متأسفانه معلول هستيم و نقشي در آن نداريم و اين در حالي است که ميزان اعتياد و شيوع ايدز در ميان اين افراد چندين برابر افراد معمولي است و حتي به دليل عدم برخورداري از بهداشت و سوء‌تغذيه دچار مشکلات خاص مي‌شوند.
وزير بهداشت با بيان اينکه در وهله‌ اول بايد نسبت به شناسايي کودکان کار اقدام کرد، گفت: پس از شناسايي اين کودکان که مي‌تواند توسط انجمن‌ها و خيريه‌ها صورت بگيرد، مي‌توان نسبت به ارائه خدمات خاص نيز برنامه‌ريزي کرد.
وي با بيان اينکه وزارت بهداشت آمادگي دارد که امکانات مورد نياز به جمعيت امام علي (ع) را در اختيارشان قرار دهد، گفت: دوستانمان در اين خيريه به‌ دليل عدم همکاري که در طول سال‌هاي متمادي ديده‌اند، دل خوشي از مسئولان دولتي ندارند ولي ما آمادگي داريم که در مورد فضا، امکانات و نيروي تخصصي در صورت علاقه‌مندي خيرين و به عنوان يک شهروند ايراني اين مجموعه‌ها را در اختيارشان قرار دهيم.
دکتر هاشمي با بيان اينکه اينگونه اقدامات خيرخواهانه سبب گسترش نوع‌دوستي مي‌شود، گفت: اميدواريم اين فرهنگ کمک به ديگران گسترش يابد و وزارت بهداشت نيز آمادگي دارد تا به خيرين در تمام کشور کمک کند اما علاقه‌مند هستيم اين کمک‌ها در غالب خيريه پيش رود.
وزير بهداشت با تأکيد بر اينکه جمعيت امام علي مي‌تواند بر روي مسائل آموزشي، روان‌شناختي، روان‌پزشکي، مشاوره کودکان کار نيز ورود کند، گفت: در صورت تمايل مسئولان جمعيت، دولت و وزارت بهداشت اين امکان را دارد تا امکانات و متخصصان رشته‌هاي مختلف پزشکي را در اختيار آن‌ها قرار دهد.
دکتر هاشمي در پايان خاطرنشان کرد که بايد به دنبال گسترش اين گونه مراکز باشيم و بتوانيم تعداد بيشتري از نيازمندان را در قالب مجموعه هاي خيريه پوشش دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن