تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820158860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خون شهدای مظلوم غزه، کاخ های ستمگران را ویران می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه خوی: خون شهدای مظلوم غزه، کاخ های ستمگران را ویران می کند خوی، ارومیه - ایرنا - امام جمعه خوی گفت: خون شهدای مظلوم و بی دفاع غزه، ویرانگر کاخ های ستمگران است.


حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خوی با اشاره به مواضع اخیر مقام معظم رهبری در مورد جنایات اسرائیل غاصب در غزه اظهار کرد: تجلیل از مقاومت مردم غزه، محکوم کردن موضوع خلع سلاح مقاومت، شریک جرم معرفی کردن حامیان و سکوت کنندگان در برابر جنایات اسرائیل و مسئله اول جهان اسلام معرفی کردن مسئله غزه از جمله مواضع صریح رهبر معظم انقلاب است که باید مسئولان نظام جمهوری اسلامی و مسلمانان کشورهای اسلامی مورد توجه جدی قرار بدهند.
وی با اشاره به ادامه جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه افزود: خدا را شاکریم که روز قدس به یک فرهنگ بین المللی تبدیل شده است و امسال در اکثر کشورهای جهان مردم یک صدا علیه اسرائیل و حامیان او فریاد کشیدند.
خطیب جمعه خوی ادامه داد: آخرین آمار شهدای غزه 1400 نفر و مجروحان به هشت هزار نفر رسیده است در عین حال پیروزی مبارزان غزه نزدیک است.
حجت الاسلام شکوری با اشاره به اول آگوست روز آغاز جنگ جهانی اول گفت:حدود 10 میلیون کشته و 20 میلیون زخمی و معلول و میلیاردها خسارت مالی در اثر این جنگ خانمانسوز بر جهانیان وارد شد.
امام جمعه خوی همچنین با اشاره به پنجم شوال روز ورود حضرت مسلم سفیر امام حسین (ع) به شهر کوفه گفت: بر اساس مستندات روایی، تاریخی و رجالی حضرت مسلم یک فقیه و دانشمند بود و تعبیر امام حسین (ع) از شخصیت ایشان در نامه به کوفیان اَخی و ابن عمّی و ثقتی می باشد که نشانگر عظمت شخصیت آن بزرگوار است.
وی با توصیه نمازگزاران جمعه به رعایت کردن تقوا نیز گفت: به برکت اعمال و روزه داری ماه مبارک رمضان و حراست از اعضاء در هر کدام از روزه داران حالت های معنوی خاصی به وجود آمده است لذا برای حفظ و استمرار بخشیدن و گسترش این خصلت های معنوی باید مدام مراقبت نفس داشته باشیم.
7128/581



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن