تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه آسفالت سنندج به دلیل آلوده کردن هوا پلمپ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارخانه آسفالت سنندج به دلیل آلوده کردن هوا پلمپ شد سنندج – ایرنا - ریس اداره حقوقی اداره محیط زیست کردستان گفت: با دستور قضایی ، کارخانه آسفالت شهرداری شهر سنندج در راستای اعمال مواد 14 و 16 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا پلمپ شد.


به گزارش ایرنا کوروش زارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: علاوه بر پلمپ این کارخانه، اخطار پلمپ به 13 واحد و کشتارگاه در استان کردستان به دلیل عدم رعایت موازین زیست محیطی داده شده است.
وی اظهار کرد: این واحدها به دلیل نداشتن مجوز زیست محیطی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی، تخریب و آلودگی محیط زیست در آستانه پلمپ قرار گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه اگر واحدهای مذکور در رفع مشکلات زیست محیطی اقدام نکنند به زودی از سوی مقامات قضایی دستور پلمپ آنها اخذ می شود، افزود: چهار واحد تولیدی و صنعتی و یک کشتارگاه در دیوانده، دو واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی و یک کشتارگاه در قروه و چهار واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی و یک کشتارگاه در کامیاران از جمله واحدهای است که در آستانه پلمپ شدن قرار دارند.
وی گفت: سیاست اداره حفاظت از محیط زیست همراهی، همفکری و مشاوره با صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی است و قبل از اخذ دستور تعطیلی، بارها با صاحبان این واحدها به منظور رفع آلودگی رایزنی و گفت و گو می شود. ک/3
570



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن